سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - یکشنبه 23 آذر 1393

ذوالفقاری: پیگیری ها در پرونده اسید پاشی با جدیت ادامه دارد/گزارش هفتگی به مسوولان قوا ارائه می دهیم

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه پیگیری ها با جدیت در پرونده اسید پاشی اصفهان ادامه دارد، گفت: تیم تحقیق با عملکردی جدی و با قوت پیگیر این مسئله است و تمامی جوانب آن را بررسی می کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین اخبار از اسیدپاشی های اصفهان این مطلب را بیان کرد.

نامبرده گفت: کارهای زیادی برای پیگیری این موضوع صورت گرفته و در این پرونده کارهای فنی از جمله چهره نگاری انجام گرفته و بررسی های کارشناسی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون کارهای آنالیز برای شناسایی متهم صورت می گیرد، تصریح کرد: با مجموع اقداماتی که در این زمینه انجام دادیم، افراد مورد بررسی به زیر یکصد نفر رسیده اند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: چهره نگاری های انجام شده در اختیار مردم قرار گرفته تا در امر شناسایی کارمان راحت تر باشد؛ تیم کشف جرم در این زمینه بسیار جدی است و همه دستگاه ها از جمله سپاه و وزارت اطلاعات نهایت همکاری را دارند و اطلاعات خود را در اختیار دوستان اداره آگاهی قرار می دهند.

ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که این امکان وجود دارد که متهم اصلی اسیدپاشی در اصفهان خارج از کشور بوده است، تصریح کرد: ما نمی توانیم این را به صراحت بگوییم و اظهارنظر قطعی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از پیگیری جدی همه مسئولان از جمله سران سه قوه در زمینه مسئله اسیدپاشی خبر داد و گفت: ما به صورت هفتگی گزارش خود را به دستگاه های مربوطه ارائه می دهیم.

ذوالفقاری گفت: پیگیری برخی پرونده ماهها به طول می انجامد اما سرانجام نتیجه حاصل می شود و مردم در این زمینه باید صبوری کنند که به طور حتم بعد از دستگیری عملکردها و تلاش ها اعلام می شود.

وی ادامه داد: تیم مورد نظر برای دستگیری در حال پیگیری است و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و حتی تمام انگیزه های فرد اسیدپاش نیز بررسی شده است .

انتهای پیام 

منبع:ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.