سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - یکشنبه 23 آذر 1393

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

سپاهان در پست هافبک بازیکن جذب می‌کند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم در پست هافبک نیاز به جذب بازیکن داشته و به دنبال آن هستیم که پس از انتخاب بازیکن مورد نظر از سوی کادر فنی، آن را جذب کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول خوروش با اشاره تعطیلات لیگ برتر به منظور برگزاری اردوی تیم ملی و زمان برگزاری آن اظهار داشت: تعطیلات لیگ برتر از چهارشنبه گذشته شروع شده و به مدت 50 روز ادامه دارد و در این مدت چندین اردو برای بازیکنان تیم در نظر گرفته شده ولی هنوز قطعی نشده است. یکی از این اردو‌ها سفر به کیش بوده تا بازیکنان بتوانند در این مدت خستگی خود را برطرف کرده و به تمرین بپردازند.

وی با بیان اینکه  تیم برای پست هافبک نیاز به جذب بازیکن دارد، افزود: قرار است یک یا 2 بازیکن برای پست هافبک جذب تیم شوند ولی به دلیل اینکه هنوز بازیکنان ایرانی آزاد نشده، تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم. همچنین چندین بازیکن خارجی برای کسب این پست‌ها تست گیری شده‌اند، ولی در این باره نیز هنوز تصمیم گرفته نشده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان به وضعیت و نحوه عملکرد تیم فوتبال سپاهان در این نیم‌فصل اشاره کرد و گفت: از مجموع 17  بازی نیم‌فصل لیگ برتر به 34 امتیاز برای صدرنشینی نیاز داشتیم و تیم موفق شد با تلاش بی‌وقفه بازیکنان و کادر فنی مجموع این باز‌ی‌ها، 33 امتیاز را کسب کند و از نتایج کسب‌شده رضایت کامل داریم.

وی با اشاره به نقاط قوت و ضعف تیم در رویارویی با حریفان در نیم‌فصل لیگ برتر تصریح کرد: در بازی‌های ابتدایی نیم‌فصل بدشانسی‌های بسیار گریبان تیم را گرفت و در پست هافبک دفاعی نیز کمی ضعف وجود داشت ولی در پایان فصل و در چند بازی اخیر بخت با زردپوشان اصفهانی یار شد و توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.