سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - یکشنبه 23 آذر 1393

رئیس بنیاد نخبگان استان خبر داد

رونمایی از نخستین شبکه مهارتی کشور در اصفهان

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با بیان اینکه در اصفهان می‌توانیم نخبگان صنعتی را معرفی کنیم، گفت: چنانچه بتوانیم پژوهشگر و نخبه صنعتی تربیت کنیم، بسیاری از بارهای تصدی‌گری از روی دوش دولت برداشته می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حق‌جو جوانمند در اختتامیه دهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری در استان اصفهان اظهار کرد: بازار دانش و پژوهش باید از فرابورس خارج و به یک بازار مستقل تبدیل شود.

وی افزود: جشنواره اختراعات و نوآوری‌ها تنها برای شناسایی نیست، بلکه تلاش کردیم تا مشاوره و پاسخگویی به چگونگی استفاده از تسهیلات و شناساندن اختراعات و نوآوری‌ها به صنایع و ارگان‌های دولتی را نیز انجام دهیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان خطاب به مقامات کشوری گفت: در اصفهان می‌توانیم نخبگان صنعتی معرفی کنیم. چنانچه بتوانیم پژوهشگر و نخبه صنعتی تربیت کنیم آن موقع بسیاری از بارهای تصدی گری از روی دوش دولت برداشته می‌شود.

جوانمند تصریح کرد: در این نمایشگاه اتفاقات مهم بسیاری رخ داد، از جمله خرید یکی از اختراعات مخترعین از سوی مخترع دیگر، به واسطه این موضوع که اختراع وی با آن اختراع تکمیل می‌شد.

وی از رونمایی شبکه ویکی اسکیل (نخستین شبکه مهارتی کشور) در اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: این شبکه امکان به اشتراک گذاری مهارتها بین مخترعان و صاحبان فن و ایده را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.