سرویس: اجتماعی 10:49 - شنبه 11 آبان 1392

در دیدار 4 ساعته از مترو توسط استاندار مطرح شد

بررسی موانع پروژه مترو در جهت تسریع امور

استاندار اصفهان در جلسه ای با بررسی مشکلات و موانع اجرای پروژه دستورات لازم را برای تسریع در انجام این طرح اساسی صادر کرد.

ااالالالا

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور به همراه محمدعلی طرفه، سرپرست معاونت عمرانی استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان قطار شهری اصفهان از طرح بزرگ قطار شهری اصفهان بازدید کرده و در جلسه‌ای با بررسی مشکلات و موانع اجرای پروژه دستورات لازم را برای تسریع در انجام این طرح اساسی صادر کرد.

استاندار اصفهان از ایستگاه‌های کاوه، جابر، شهید علیخانی و شهید مفتح و تأسیسات جانبی بازدید کرده و از نزدیک از روند تکمیل ایستگاه‌های مذکور مطلع شد.

زرگرپور در جلسه‌ای به تفصیل به بررسی نیازمندی‌ها، همچنین موانع تسریع در اجرای پروژه پرداخت و اظهار کرد: در مرحله نخست باید حداکثر تاهفته آینده هیئت مدیره نسبت به تشکیل جلسه اقدام کرده و با توجه به موارد مطروحه در صورت نیاز نسبت به اصلاح و بازنگری اساسنامه اقدام کنند.

وی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را مکلف ساخت موانع راه اندازی خط یک قطار شهری را مورد بررسی قرار داده و نسبت به چگونگی تأمین منابع مالی جدید با توجه به ظرفیت های موجود و باهماهنگی شهرداری و سایر ارگان های مرتبط اقدام کند.

استاندار اصفهان خطاب به مدیر عامل قطار شهری اصفهان تأکید کرد: با تمام قوا برای سرعت بخشیدن به پروژه اقدام کند و در صورت نیاز به پیگیری‌های کشوری و دستورات مقامات بالادستی این آمادگی وجود دارد که هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

در این جلسه همچنین در خصوص پیشرفت خط 2 و 3 قطار شهری اصفهان و نیازمندیهای آن بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس اعلام مدیر کل قطار شهری اصفهان فاز اول خط 1 با احتساب ناوگان مورد نیاز 70.3 درصد و فاز دوم خط یک 53.6 درصد و در مجموع فاز اول و دوم خط یک به طول 21 کیلومتر،61.4 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.