سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - شنبه 22 آذر 1393

امام جمعه اصفهان:

پاکسازی ادارات از فساد و زیرمیزی انتظار بحق مردم است

امام جمعه اصفهان گفت: مردم انتظار دارند ادارات از فساد، باج‌خواهی و زیر میزی گرفتن پاک شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با گرامیداشت اربعین حسینی و یاد و نام سید و سالار شهیدان اظهار کرد: حادثه عظیم کربلا همچون سایر حوادث نیست که به ورطه فراموشی سپرده شود و اهمیت این اتفاق روزبه‌روز فزونی یافته و روزبه‌روز علاقه، ارادت و اعتقاد مردم به اباعبدالله الحسین (ع) بیشتر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به عزیمت بخش زیادی از دوستداران خاندان عصمت و طهارت به کربلای معلی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ادامه داد: حضور بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر از عاشقان و شیفتگان حضرت اباعبدالله(ع) در مراسم اربعین حسینی در سرزمین کربلا عمق دلدادگی و عشق و علاقه مردم ایران به سومین امام شیعیان و راه و طریق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را نشان می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان حمایت عاشوراییان از این حرکت عظیم فرهنگی را زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) عنوان کرد و گفت: قیام عاشورا و عاشوراییان حرکتی عظیم در راستای تحقق ظهور منجی عالم بشریت است.

طباطبایی‌نژاد در ادامه سخنان خود به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته گذشته به همایش ملی ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد اشاره کرد و گفت: خواسته مقام معظم رهبری از مسئولان این است که با فساد با جدیت برخورد کنند و باید با هر کسی که در هر نهاد و دستگاهی به مردم و انقلاب و نظام اسلامی خیانت می‌کند، برخورد قاطع شود.

وی افزود: مردم توقعی در مورد برگزاری همایش و مراسم ندارند، بلکه انتظار دارند ادارات و دستگاه‌ها از وجود آدم‌های مفسد، باج‌خواه و زیرمیزی بگیر پاک شود و این توقع بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، توقع بی‌جایی نیست.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند انسان‌های مخلص و با ایمان، امور کشور را در به دست‌ گیرند و مسئولان در به‌کارگیری نیروها باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند، علاوه بر این مردم نیز باید اگر در جایی متوجه فسادهای اداری و مالی شدند موضوع را به مسئولان منعکس کنند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.