سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 14:00 - شنبه 22 آذر 1393

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس:

با طرح استانی شدن انتخابات مجلس شدیداً مخالفم/ مردم بحرین به سقوط آل خلیفه امیدوار باشند

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: با طرح استانی شدن انتخابات مجلس شدیداً مخالفم.

به گزارش اصفهان شرق؛   حسینعلی حاجی با اشاره به اهمیت و تأثیر پیاده‌روی اربعین امام حسین (ع) در جامعه اسلامی و در میان مسلمانان، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین به سمت حرم امام حسین (ع)، موجب شکوه مراسم حسینی (ع) است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان و ارادتمندان سرور و سالار شهیدان از ایران، نجف، حله، بغداد و جاهای دیگر در اربعین اباعبدالله الحسین (ع) با پای پیاده به سمت کربلا حرکت می‌کنند و جمع زیادی از مردم نیز در مسیر راه از آن‌ها پذیرایی می‌کنند، افزود: این حرکت بزرگ همگان را با جایگاه و فلسفه سیدالشهدا (ع) در میان شیعیان بیشتر آشنا می‌سازد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس ادامه داد: دشمنان اسلام وقتی اجتماع بزرگ مردم را در راهپیمایی و پیاده‌روی کربلا می‌بینند، می‌فهمند این‌ها جمعیتی هستند که به اهداف امام حسین (ع) وفادارند؛ از این رو هراس در دل دشمنان دوچندان می‌شود.

حاجی، این نیرو و این اراده مردمی را عاملی برای به نمایش گذاشتن قدرت اعتقادی شیعیان معرفی کرد و متذکر شد: در این مراسم معنوی، شاهدیم که زن و مرد و پیر و جوان، گاهی حتی فرزند خردسالشان را در کالسکه همراه خود در این مراسم شرکت داده‌اند که این حرکت در دنیا آثار مهمی به همراه خواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس به ابعاد مختلف و بااهمیت دیگر پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی (ع) پرداخت و تصریح کرد: با توجه به شیطنت‌هایی که امروزه استکبار جهانی توسط گروهک تروریستی داعش و وهابیت به نام اسلام در منطقه به راه انداخته و به وسیله بوق‌های تبلیغاتی‌شان به سراسر نقاط جهان منعکس کرده‌اند؛ بنابراین  حضور حماسی مسلمانان به خصوص شیعیان در این حرکت عظیم بی‌تأثیر نیست.

این مسئول با بیان اینکه راهپیمایی روز اربعین از جهت دیگر تقویت‌کننده کشورهای مسلمان منطقه مخصوصاً کشورهای حوزه خط مقاومت در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی است، توضیح داد: صاحب‌نظران جهان به خصوص جهان عرب به این امر اعتراف کرده‌اند که رویدادهای رخ داده در پایتخت‌های صنعا، بغداد و دمشق به نوعی با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران علیه ظلم و ستم ربط دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم به زودی مردم بحرین با سقوط آل خلیفه به این امر مهم بپیوندند، چراکه مسلمانان بحرین تحت شکنجه‌های ظالمانه رژیم آل خلیفه روزگار را سپری می‌کنند.

حاجی با اشاره به اقدام اخیر سران استکبار جهانی در مطرح کردن دوباره تحریم فرمانده شجاع و دلاور سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی در سازمان ملل جهت حضور در عراق و مبارزه با گروهک‌های تروریستی و دست‌نشانده آمریکا و ایادی‌شان در منطقه، عنوان کرد: مطرح کردن دوباره این موضوع شیطنت دیگری است که آمریکا و صهیونیست جهانی در منطقه به راه انداخته‌اند که هنوز ماهیت آن برای کشورهای دیگر به خوبی روشن نشده است.

وی اضافه کرد: زمانی که آمریکایی‌ها در عراق حضور پیدا کردند به دنبال مهدی موعود (عج) می‌گشتند، حتی برای دستگیری او نیز جایزه تعیین کرده بودند که در نهایت که به موفقیت نرسیدند به فکر حمله به تفکر مهدویت در بین مسلمانان افتادند؛ به همین دلیل گروهک تروریستی داعش را ایجاد و وهابیت را تقویت کردند که چهره اسلام را به گونه دیگر به جهانیان معرفی و آنان را دچار شک و تردید کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات در مجلس، بیان کرد: با اجرای این طرح شدیداً مخالفم، چراکه استانی شدن انتخابات ارتباط مردم و مسئولان را با یکدیگر کم‌رنگ می‌کند و این امر به نفع مردم نخواهد بود و این موضوع تنها یکی از ایرادات طرح است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.