سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:24 - جمعه 21 آذر 1393

امام جمعه شهر ورزنه:

ولایتمداری مردم ورزنه در اجتماع اربعین حسینی مشهود است/ ساخت بیمارستان ورزنه از اولویت های کاری می باشد

حضور هزاران عزادار مشتاق در مراسم اجتماع عاشقان حسینی در شهر ورزنه نماد عشق به اهلبیت(ع) و ولایتمداری این مردم انقلابی است.

به گزارش اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمیدرضاصادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع شهر ورزنه با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، به صفات مسلمانان اشاره نمود و اظهار داشت: مسلمان برای اصلاح خود سه خصوصیت را باید داشته باشد که از جمله آنها دین شناسی و صبر در برابر گرفتاری ها و نیکوی در زندگی و معیشت است که لازمه اصلاح در زندگی یک مسلمان می باشد و باید از نگاه به زندگی اولیاء و علما الگو گرفت.
حجت الاسلام صادق زاده درخطبه دوم ضمن اشاره به اجتماع بزرگ شیعیان در اربعین بیان داشت: حضور گسترده شیعیان در اربعین سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی(ع) نشانه ارادت به اهلبیت و مقاومت مردم است که با حضور خود در کنار حرم امام حسین (ع) این ارادت و مقاومت را ابراز خواهند داشت.
امام جمعه ورزنه به برگزاری اجتماع هیات مذهبی شرق اصفهان در شهر ورزنه اشاره کرد و اظهار داشت: اجتماع بیش از20هزار نفری مردم منطقه شرق اصفهان در ورزنه نشانه از همدلی و نمادعشق به اهلبیت(ع) و ولایتمداری مردم منطقه می باشدکه در روز اربعین با حضور خود در عزاداری امام حسین(ع)دست به دعا برخواهند داشت و برای فرج امام زمان(عج) و برطرف شدن مشکلات جامعه اسلامی از خداوند متعال استعانت خواهندجست.
ایشان در ادامه به شیوع بیماری های صعب العلاج در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: شیوع این بیماری های صعب العلاج در منطقه که مردم رانگران کرده است یک امر طبیعی نیست که باید مراکز بهداشتی و محیط زیست به صورت ویژه در این ارتباط پیگیری های مستمری را داشته باشند.
حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به نیاز بیمارستان در منطقه اظهار داشت: به مسئولین محترم توصیه می کنم که در جهت ساخت بیمارستان شهر ورزنه پیگیری های لازم انجام داده و در دستور کار خود قرار دهند و امروز پیگیری سلامت را در کنار مباحث دیگر از اولویت های کاری خود قرار نمایند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.