سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:06 - جمعه 21 آذر 1393

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

هیئت های ورزش استان نقش نظارت را به کار برند/ برنامه ریزی و انجام کارها بر عهده هیات شهرستان اصفهان است

جلسه گرده همایی روسا، دبیران و نواب ریئس هیات های ورزشی شهرستان اصفهان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در تالار افتخارات اصفهان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش اصفهان شرق: در این گردهمایی که با حضور آقایان دکتر سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و روسا و دبیران و نواب ریئس هیات های ورزشی شهرستان اصفهان در تالار افتخارات مجموعه ورزشی تختی اصفهان برگزار گردید مشکلات و عملکرد 6 ماهه هیات های ورزشی مورد برسی قرار گرفت.

Vater-Mark-(2)7857578787

در ابتدای این جلسه ابتدا حسین زیبایی ضمن تشکر از عملکرد هیات ورزشی در طول 6 ماهه اول سال عملکرد هیات های ورزشی را مثبت ارزیابی نمود و گفت طبق تفاهم نامه امضا شده اول سال مقرر شد که فعالیتهای هیات ها مورد ارزیابی قرار گیرد که در نموداری که در اختیار روسا قرار گرفت نقاط ضعف و قوت هیات ها را مورد برسی قرار داد.
در ادامه این برنامه چند نفر ار مسولین هیات ها به نمایندگی از دیگر روسا هیات گزارشی از عملکرد و وضعیت موجود در در ورزش اصفهان و مشکلاتی در هیات های شهرستان می باشد را ارایه دادند.

حسن ختام این همایش سخنان آقای دکتر سلطان حسینی بود که ضمن تشکر از حضور هیات های به نکاتی در مورد ورزش استان و شهرستان اشاره نمود وی گفت آسیب های در مورد دخالتهای هیات های استان و شهرستان در کار های یکدیگر شناسایی کردیم که با برنامه ریزی دقیق تا سال آینده این مشکلات را بر طرف خواهیم کرد.

وی همچنین گفت در عملکرد هیات های استان در پایان سال یکی از مهمترین امتیازاتی را که به آنان داده ایم این که فعالیتهای ورزشی را بر عهده شهرستان ها قرار دهند و هیات های استان فعالیتهای نظارتی را انجام نمایند.

Vater-Mark-(2)78787878787878

رییس اداره ورزش استان اصفهان در ادامه به مشکلاتی که از شروع کار خود و کمبود بودجه و بدهی های به وجود آمده اشاره کرد و گفت در شروع کار با بدهی 20 میلیاردی و مسدود بودن حسابهای اداره کل روبرو بودیم که با برنامه ریزی که تا کنون انجا توانسته ایم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی در ادامه گریزی به ورزگاه نقش جهان زد و گفت ورزشگاه نقش جهان یکی از مشکلات اصلی استان به حساب می رفت که با همکاری های لازم با استاندار محترم اصفهان و جلسات متعدد که با معاون اول محترم ریاست جمهوری آقای جهانگیری داشتیم توانستیم این مشکلات را حل نمایم و ورزشگاه نقش جهان به زودی مورد بهره برداری خواهد رسید.

Vater-Mark-(2)787572742

سلطان حسینی همچنین گفت خدا را شاکریم که از زمانی که این مسولیت را بر عهده گرفته ام هر به 12 روز یک جلسه انتخابات هیاتها را داشته ایم و این انتخابات بدونه مشکلی برگزار گردیده است و اداره کل به رای این انتخابات احترام گذاشته و حمایت های لازم را از منتخبین نموده است .

وی به مزایده گذاشتن اماکن ورزشی را مبنای کار اداره دانست و گفت امیدواریم هیات ها با این موارد بتوانند گوشه ای از مشکلات خود را حل نمایند سلطان حسینی همچنین در پایان گفت شما هیات های ورزشی بازوان اداره کل می باشید و بودن شما عزیزان در راس این هیات ها باعث شور و نشاط در جامعه خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.