سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - جمعه 21 آذر 1393

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان:

بازیکنان مدنظر کادر فنی سپاهان به زودی جذب تیم می‌شوند

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: تیم ما در نیم فصل نخست شرایط خوبی داشت و با وجود مشکلات جایگاه خوبی کسب کرد اما بازیکنان مد نظر کادر فنی به زودی جذب تیم شده و مشکلات را برطرف می‌کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهرزاد خلیلیان پس از پیروزی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، با تأکید بر‌ اینکه سپاهان در نقل‌وانتقالات بی‌تحرک نبوده، اظهار داشت: ما در این چند وقت بی‌تحرک نبوده و تحرک داشتیم اما شلوغ نکرده و کار خودمان را کردیم.

وی افزود: 2 بازیکن خارجی به تمرینات ما آمده و تست داده‌اند که یکی از آن‌‌ها نتوانسته نظر ما را جلب کند و وضعیت دیگری نیز در حال بررسی است. ما با بازیکن دیگری نیز صحبت کردیم که پس از اینکه آزاد شود می‌توانیم با او درباره حضورش در سپاهان صحبت کرده و با او توافق کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، خاطرنشان کرد: نیم‌فصل سختی بود و با توجه به شرایطی که داریم استحقاق اول شدن را داریم؛ ما امروز بازی خوبی به نمایش گذاشته و شرایط خوبی را پدید آوردیم.

وی گفت: تیم ما در نبود محرم‌ نویدکیا، علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، عبدالله کرمی، لوسیانو پریرا و علی احمدی با تکیه بر بازیکنان جوانی مثل علی کریمی، امیرحسین کریمی، محمد‌حسین مرادمند، سعید قائدی و مهدی شریفی توانست عملکرد خوبی را به نمایش گذارد.

خلیلیان افزود: با وجود اینکه تعطیلات برای همه تیم‌ها مضر بوده، تنها کمک ما به تیم ملی این است که بازیکنان را در اختیار آن‌ها قرار دهیم اما نمی‌توانم بگویم شرایط ایده‌آلی داریم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.