سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - جمعه 21 آذر 1393

همزمان با سراسر کشور/

اجتماع بزرگ معنوی عزاداران اربعین حسینی در اصفهان برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی روز شنبه با حضور پرشور مردم، هیئات مذهبی، دسته‌جات و اقشار مختلف بسیجیان اصفهانی برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ شهر اصفهان هر ساله در مناسبت‌های مذهبی و عزاداری‌های برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند و در اربعین امسال نیز همانند سال‌های گذشته اجتماع بزرگ هیئات عزاداری در میدان امام علی(ع) به عزاداری می‌پردازند.

اربعین تعظیم شعائر دینی و رمز پویای همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشورا است، برگزاری چنین اجتماعی منعکس کننده ارادت مردم به اهل‌بیت(ع) است.

این اجتماع از ساعت 9:30 روز شنبه 22 آذرماه در میدان میدان امام علی (ع)با حضور پرشور هیئت‌های مذهبی وعزاداران حسینی و با سخنرانی  آیت‌الله مهدوی عضو مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اصفهان برگزار می‌شود.

این تجمع با همین هدف بوده و باگرد هم‌آمدن مردم مشارکت و میزان ارادت مردم به اهل‌بیت(ع) را نشان می‌دهد.

در این اجتماع تمامی بسیجیان اقشار مختلف مانند بسیج مهندسین صنعتی، فرهنگیان، سازندگی، جامعه پزشکی و اصناف و دیگر اقشار حضور دارندو به عزاداری حسینی می‌پردازند.

رضا صفر صفری، رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان در این باره گفت: اصفهان شهری مذهبی است که مردمانی علاقه‌مند به اهل‌بیت(ع) دارد اما متاسفانه مانند استان‌های دیگر اجتماع بزرگ عزاداری ندارد.

وی افزود: این شهر جای این را دارد که از نظر گردهم آمدن هیئت‌های عزاداری تشکیل یک اجتماع بزرگ در مناسبت‌های عزداری و مذهبی را داشته باشد و در این راستا بهتر است مسئولان برنامه‌ای ویژه در این مورد داشته باشند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.