اصفهان شرق

دانشجویان کشور گزینه‌های روی میز در مقابل دشمنان انقلاب هستند

کدخبر: 45147
1393/09/21 در ساعت 08:00

به گزارش اصفهان شرق؛ رحیم احمدی‌روشن در جمع دانشجویان دانشگاه‌های شهر تیران اظهار کرد: جرقه ستیز با استکبار جهانی توسط سه دانشجوی شهید به نام احمد قندچی، مصطفی بزرگ‌نیا و شهید شریعت‌رضوی زده شد که این شهیدان قربانی دورویی و بی‌غیرتی مسئولان زمان خود شدند.

وی ادامه داد: شهادت برای شهیدان با ارزش و شیرین است و یکی از ویژگی‌های شهدا و به خصوص مصطفی احمدی‌روشن این بود که شهدا برای هر قشری نسخه‌ای به‌خصوص پیچیده‌اند و احترام خاصی نسبت به پدر و مادران خود داشتند.

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن بیان کرد: شهدا این درس را به ما آموختند که روی به گناه و جهنم نرویم و دست پیش دشمنان انقلاب دراز نکنیم و روی پای خود بایستیم.

وی در ادامه افزود: گزینه‌های روی میز ما برای دشمنان انقلاب شما دانشجویان پسر و دختر با حجاب هستید و خدا را شکر که دستاوردهای انقلاب را شهدا به دست شما سپردند و شما دانشجویان انقلابی تیری در گلوی دشمنان هستید.

احمدی‌روشن تصریح کرد: جای خوشحالی دارد که شهدای هسته‌ای کشور گام بلند و مهمی در صنعت کشور برداشته و موجب پیشرفت ایران اسلامی شده‌اند.

وی در ادامه در مورد تغییر رشته دانشجویان پس از شهادت مصطفی احمدی‌روشن گفت: پس از شهادت مصطفی احمدی‌روشن خیلی از دانشجویان تغییر رشته دادند و رشته فیزیک هسته‌ای را انتخاب کردند و این موضوع نشانه حمایت از شهدای هسته‌ای ایران داشت.

احمدی‌روشن در مورد حربه‌های جدید دشمنان برای دانشجویان کشور تاکید کرد: بعد از شهادت مصطفی شما دانشجویان پسر، فرزندان من هستید و مواظب حربه‌های جدید دشمن که در صدد است شکل و شمایل بعضی از دانشجویان را تغییر دهد، باشید و شما دانشجویان باید بدانید در مکتب امام حسین (ع) درس یاد گرفته‌اید و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهید کرد.

انتهای پیام

منبع:فارس