سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 23:23 - چهارشنبه 19 آذر 1393

با حضور مسئولان استانی:

روشنایی بلوار آیت لله جرقویه ای حسین آباد با اعتباری بالغ بر 235 میلیون به بهره برداری رسید

بخشدار بخش جرقویه سفلی از افتتاح یک و نیم کیلومتر مسیر روشنایی روستای حسین آباد خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق: گفتنی است بهره برداری از پروژه های دولتی منوط به هفته دولت و مناسبت های خاص نیست بلکه قدم گذاشتن در راه خدمت به خلق از اهم اقدامات می باشد.
به گفته جعفری هرندی، پیگیری ها برای افتتاح پروژه های این بخش همچنان دنبال می شود تا بتوان زمینه ی آرامش همشهریان را فراهم کرد.
بخشدار بخش جرقویه سفلی اظهار داشت: بلوار آیت لله جرقویه ای در روستای حسین آباد به طول یک و نیم کیلومتر و با اعتبار 235 میلیون تومان با حضور فرماندار شهرستان اصفهان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تردد بالای این مسیر به جهت قرار گرفتن در جاده ی جرقویه علیا خاطرنشان کرد: مسیر مذکور از نقاط حادثه خیز بخش می باشد و با توجه به قرار داشتن در جاده ی بخش جرقویه علیا و تردد بالای خودروهای شب، روشنایی نقش موثری در جلوگیری از تلفات جاده ای دارد.
جعفری از وضعیت خوب اعتبارات تملک دارایی در شش ماهه دوم سال ذکر کرد و اذعان کرد: به برخی از پروژه های بخش صد درصد تخصیص اعتبار را گرفته و امید است تا پایان سال 93 به بهره برداری برسد که جاده ی حادثه خیز نصرآباد به محمد آباد از پروژه های مهمی است که با سرعت و جدیت به دنبال تکمیل آن می باشیم.
وی در پایان از حضور فرماندار اصفهان در مراسم افتتاح روشنایی حسین آباد و حضور در هیئت های مذهبی شهر نیک آباد خبر داد.
گفتنی است طبق رسم قدیم در شهر نیک آباد در حدود 15 حسینیه مراسم عزاداری به صرف نذری به مدت 60 شب برگزار می شود.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “روشنایی بلوار آیت لله جرقویه ای حسین آباد با اعتباری بالغ بر 235 میلیون به بهره برداری رسید”

  1. علی گفت:

    ای کاش یه فکری هم برای ورودی روستای مزرعه عرب می کردند که هیچ گونه علائمی ندارد تا به حال باعث حوادث متعدد منجر به فوت و جرح شده است

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.