سرویس: غیر تولیدی » نقلی 21:19 - پنجشنبه 20 آذر 1393

فرمانده انتظامی اصفهان:

مافیای مواد مخدر در اصفهان مغلوب پلیس شد

فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه مافیای مواد مخدر مغلوب پلیس شد، گفت: محموله ۴۰۱ کیلوگرمی مواد مخدر در عملیات پیچیده پلیس استان اصفهان کشف شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در ادامه طرح‌های مقابله‌ای این فرماندهی درباره ورود محموله مواد مخدر به استان اصفهان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف ویژه بر روی عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر توانستند در 3 عملیات پیچیده، ضربه سنگینی را به باندهای مافیایی وارد و 401کیلوگرم مواد مخدر کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه این مقدار مواد مخدر از نوع تریاک بوده، افزود: ماموران در کشف یکی از این محموله سنگین، موفق شدند یک دستگاه تریلی حمل مواد سوختی را که به‌صورت بسیار ماهرانه و پیچیده مقدار 290 کیلو گرم تریاک در بدنه تریلی جاسازی کرده بود، شناسایی و متوقف کنند.

رئیس پلیس استان اصفهان بیان کرد: در 2 عملیات دیگر نیز ماموران پلیس استان با تیز‌هوشی بالا موفق شدند جاسازی ماهرانه قاچاقچیان مواد مخدر را خنثی و مقدار 111کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

وی تصریح کرد: در این 3 عملیات، تعداد 3 نفر قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار دستگیر و 2 دستگاه خودرو سنگین نیز از آنان توقیف شد.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.