سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - پنجشنبه 20 آذر 1393

فرمانده انتظامی اصفهان:

پلیس اصفهان با بیش از ۵۰ مرکز علمی و نخبگان دانشگاهی تفاهم‌نامه منعقد کرد

فرمانده انتظامی اصفهان گفت: انعقاد تفاهم‌نامه با بیش از ۵۰ مرکز علمی و اساتید و نخبگان دانشگاهی، از مهمترین اقدامات علمی پژوهشی این فرماندهی در یک‌سال گذشته است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبد‌الرضا آقاخانی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع پژوهش و ضرورت اقدام در این راستا از سوی پلیس اصفهان اظهار داشت: پژوهش مهمترین عامل پیشرفت و توسعه بوده و هر کاری اگر بدون تحقیق انجام شود، به‌طور قطع یک کار بیهوده است و نتیجه مطلوب را در‌پی ندارد.

وی امنیت امروز را نیازمند پشتوانه تحقیق و پژوهش عنوان کرد و افزود: امروز برآوردهای اجتماعی و نتایج تحقیقات و پژوهش‌های روز در حوزه‌های مختلف امنیتی ابزاری بسیار قوی برای تصمیم‌گیری بهتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای انجام ماموریت‌ها و اجرای طرح‌های انتظامی است.

فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه پلیس خدمتگذار بوده و مردم باید از توانمندی علمی، قدرت تجزیه و تحلیل و یک روان‌شناسی خوبی نسبت به جامعه برخوردار باشد، بیان کرد: در همین راستا تلاش بسیار خوبی برای افزایش و تقویت سطح علمی این نیرو به‌عمل آمده و امروز میانگین تحصیلات ماموران پلیس به سطح فوق‌لیسانس و حتی دکترا رسیده است.

وی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان هم در راستای چشم‌انداز 20 ساله نیروی انتظامی در زمینه علمی‌کردن این فرماندهی قدم‌های بسیار خوبی برداشته و با راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی انصارالمهدی (عج) نسبت به ارتقای سطح تحصیلات کارکنان خود اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: تالیف و ترجمه کتب علمی، تشکیل اتاق‌های فکر با اساتید دانشگاهی، حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی، حمایت و پشتیبانی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با حوزه نظم و امنیت استان، حضور در همایش‌ها و جشنواره‌های علمی و راه‌اندازی 2 دفتر پژوهشی در دانشگاه اصفهان و دانشگاه آزاد خمینی‌شهر، چاپ و انتشار نخستین فصل‌نامه علمی پژوهشی دانش انتظامی اصفهان، انعقاد تفاهم‌نامه با بیش از 50 مرکز علمی و اساتید و نخبگان دانشگاهی از مهمترین اقدامات علمی پژوهشی این فرماندهی در یکسال گذشته است.

وی بومی‌سازی تعمیر و ساخت تجهیزات پلیسی در این فرماندهی را از دیگر برنامه‌های پلیس استان در راستای جهش علمی ناجا عنوان کرد و افزود: امروز افتخار داریم که به همت نیروهای متخصص و کارشناسانی که در بدنه این فرماندهی مشغول به‌خدمت هستند، توانسته‌ایم بسیاری از تجهیزات پلیسی را تعمیر و برخی را نیز به‌عنوان نوآوری بومی‌سازی کنیم، که در انجام بهتر ماموریت‌ها و کشف علمی جرائم و دستگیری مجرمان بسیار موثر بودند.

آقاخانی تصریح کرد: دانشجویان و محققان برای اطلاع بیشتر از نحوه همکاری پژوهشی با این فرماندهی می‌توانند به دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان واقع در خیابان چهار‌باغ، حد‌فاصل چهار‌راه تختی و میدان امام حسین (ع) جنب دانشگاه انصار‌المهدی (عج) مراجعه و یا با شماره تلفن 32227705 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.