سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 00:52 - چهارشنبه 19 آذر 1393

گزارشی از دیروز تا امروز شهرداری هرند:

تحقق حرف تا عمل در شهر هرند به خوبی نمایان است/ نمره ی شهروند هرندی به شهرداری چند است؟

شهرداری شهر هرند از تکمیل ساختمان آتش نشانی این شهر با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق: مهندس حمید شهبازی طی گفتگو با اصفهان شرق در شهریور ماه سال 93 با توجه به اولویت های کاری شهرداری اشاره کاملی به زیباسازی مبلمان شهری و همچنین اقدامات اصلی در زمینه ی تکمیل نواقص ارائه کرد.
شهردار شهر هرند بحث اصلاح هندسی معابر و چهار راهها، آسفالت و تعمیر ترانشه سطح معابر، کوچه ها و خیابان های شهر هرند، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر و تکمیل ساختمان آتش نشانی را از موارد پیگیری شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد با تخصیص اعتبار لازم امیدواریم بتوان خبر اجرای موارد فوق را به زودی به گوش مردم هرند برسانیم.

 

لینک گزارش قبلی را در آدرس زیر رصد کنید:
https://esfahanshargh.ir/28945
وی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اصلاح هندسی معابر و چهارراهها گفت: با اعتبار 100 میلیون تومانی و مشاوره های انجام شده در این زمینه طرح اصلاح هندسی معابر و چهارراههای شهر انجام شد و همچنین آسفالت و تعمیر ترانشه سطح معابر، کوچه ها و خیابان های شهر هرند با اعتبار 170 میلیون تومان صورت گرفت.

 

Vater-Mark-(2)85201472 Vater-Mark-(2)78724014230140


مهندس شهبازی با اشاره به وجود شهدای گمنام در شهر به عنوان افتخارات شهروندان اذعان کرد: طی دوسال گذشته پیگیراحداث المانی در خور شهدای گمنام شهر هرند بودیم و به لطف خدا و دعای شهدا، المان بر روی قبور مطهر قرار داده شد و مرحله ی آخر کاشی کاری این طرح در حدود 30 الی 40 متر باقی مانده است که به زودی این مرحله انجام خواهد شد.
وی از روکش آسفالت جلوی جایگاه CNG با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان را از اقدامات شهرداری ذکر کرد.
شهبازی از آسفالت باند کندروی روبروی گلزار شهدا و همچنین آسفالت و جدول گزاری اطراف حسینیه ی 14 معصوم با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان را از دیگر مراحل زیباسازی خیابان های شهر عنوان کرد.
این مقام مسئول شهرداری با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در زمینه ی اجرای عملیات به سازی پارک های سطح شهر تصریح کرد: عملیات ساخت پارک ارشاد با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در دست اقدام است و در کنار این مورد به سازی پارک های محلی شامل رنگ آمیزی، زیباسازی مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر 200 میلیون انجام شد.

Vater-Mark-(2)02020 Vater-Mark-(2)78787
وی اذعان کرد: احداث میدان تقاطع بلوار صفار و شهدای قهی در کنترل ترافیک و نیکو سازی میدان شهید آقابابایی و خلیج فارس شامل نورپردازی، نصب المان و آبنما از دیگر اقدامات شهرداری است و درصدد می باشیم تا بتوان برای ایام نوروز 94 آماده کنیم.
مهندس شهبازی از بافت فرسوده شهر به عنوان یکی از مشکلات شهر اشاره نمود و تصریح کرد: در این مدت با هماهنگی و همکاری مردم تاکنون جهت بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر تلاش شده است و به جد در حال انجام است.

Vater-Mark19
پیگیری خدمات ساکنین مسکن مهر صفار و ارشاد و همچنین شهرک علامه از دیگر اقدامات شهرداری و همراهی با بنیاد مسکن برای ارتقاء آسایش شهروندان و همچنین مرمت پشت بام بازار تاریخی هرند با اعتبار 20 میلیون تومان از دیگر اقداماتی بود که مهنس شهبازی به آن اشاره داشت.
مهندس شهبازی در ادامه به ساختمان ایستگاه آتش نشانی شهر هرند اشاره کرد و بیان داشت: بهره برداری از ساختمان آتش نشانی به منظور ضریب امنیت و آسایش در شهر از دیگر موارد شاخص شهرداری شهر هرند با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان است که به طور کامل انجام شد و امیدواریم به زودی با حضور مسئولین افتتاح می شود.
وی در پاسخ به این سوال که چه تدبیری برای به کارگیری کادر مجرب در نظر دارید، خاطرنشان کرد: شهرداری شهر هرند دارای دو نیروی مجرب و آموزش دیده می باشد که به صورت مستقر در ایستگاه آتش نشانی به صورت شبانه روزی حضور خواهند داشت زیرا آتش نشانی از نیازهای اساسی شهرها می باشد.

 

Vater-Mark-(2)785412
وی در ادامه پروژه جاده هرند- کوهپایه را از اولویت کاری خود بیان کرد و گفت: به زودی با مناقصه ای که با پیمانکاران برگزار شد با مشخص شدن پیمانکار مربوطه کار تکمیل 14 کیلومتر باقی مانده این جاده به انجام میرسد و مردم شاهد ایمنی این جاده خواهند بود.
گفتنی است در خصوص این جاده چند ماه پیش با توافقاتی که با حضور فرماندار با مدیر کل راه و شهر سازی استان انجام شد، شهرداری نسبت به خاک برداری، خاکریزی و تسطیح و زیر سازی به طول 5 کیلومتراین باند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان مبادرت کرد.

 

لازم به ذکر است اقدامات دیگری مبنی بر پیگیری احداث پارک بانوان از مواردی بود که شهردار شهر هرند قبلا اشاره ای به آن نمود و در گفتگویی که در شهریور سال 93 داشت، ذکر کرد: مجموعه ی فرهنگی تفریحی باغ بانوان با حدود هشت هزار متر مربع پیش بینی کردیم تا بانوان شهر بتوانند از پارک ومجموعه ی فرهنگی تفریحی شهر نهایت استفاده را بکنند.
کمربندی هرند از دیگر موارد ذکر شده توسط شهردار رسانه ای شهر بود و مهندس شهبازی در این رابطه تصریح کرد: یکی از پروژه های مهمی که دنبال آن هستیم ،ادامه آزاد سازی بلوار کشاورز تا میدان امامزاده اسحاق(ع) است که می تواند بعنوان کمر بندی برای شهر باشد که امیدواریم با همکاری کشاورزان محترم واهالی محله شهیدیان این مهم به انجام برسد.
شهروندان نظرات خود را در خصوص شهر هرند با ما در میان بگذارند…

 

ایمیل:

info@esfahanshargh.ir

پیامک:
10001111000002

 

همچنین بخوانید:

5 نظر در مورد “تحقق حرف تا عمل در شهر هرند به خوبی نمایان است/ نمره ی شهروند هرندی به شهرداری چند است؟”

  1. دیدبان گفت:

    سلام
    خیلی گفتگوی خوبی بود ولی امیدواریم با توجه به لینک مصاحبه برخی دیگر از کارهایی که در مصاحبه ی قبل بود هم عملی شود

  2. محمد گفت:

    ببخشید در خبر جشنواره عمار سال قبل شهردار گفته بودند اگر شرایط باشه اکران می کنند
    میخواستم بدونم اکران این سال انجام می شه در هرند

  3. هرندی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشی
    جای ابنما های زیبا در پارک نگین و یارک های شهر خالیست / جای خالی تندیس های شهدا یا تندیس های دیگر در میدان اصلی شهر خالیست

    با تشکر فراوان از زحمات شما

  4. کنعانی گفت:

    سلام از شورای پرتلاش صحبتی نکرده بودن آقای شهردار

  5. کنعانی گفت:

    سلام از شورای پرتلاش صحبتی نکرده بودن آقای شهردار عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.