سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - چهارشنبه 19 آذر 1393

سیستانی:

پژوهشکده منابع انسانی استان اصفهان افتتاح می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان به تشکیل پژوهشکده منابع انسانی اشاره و بیان کرد: راه‌اندازی این پژوهشکده یکی از نیازهای اساسی استان است و به زودی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین سیستانی در آیین افتتاحیه نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با استفاده از علم و دانش در حل مشکلات کشور اظهار داشت: با توجه به فرمایشات ایشان طی چند سال گذشته پیشرفت‌های خوبی را در سطح کشور در زمینه توسعه علم و فناوری مشاهده کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره “کوهرنگ” در استان اصفهان بیان داشت: این جشنواره منطقه‌ای برای رقابت بین مخترعان استان‌های قم، مرکزی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه استقبال خوب مخترعان از برگزاری جشنواره کوهرنگ زمینه ساز ارتباط مخترعان با بدنه صنعتی خواهد شد، افزود: در این راستا مسئولان صنایع با شناسایی ظرفیت‌های پژوهشی موجود در استان می‌توانند نسبت به استفاده از پژوهش در توسعه صنایع اقدام کنند.

وی با اشاره به نمایشگاه پژوهش و فناوری در استان اصفهان، افزود: در این نمایشگاه حدود ۸۰ غرفه تشکیل شده، در کنار آن‌ها نیز ۱۷۰ غرفه در نمایشگاه کوهرنگ وجود داشته هم ‌چنین مقرر شده ۴ کارگروه آموزشی در حاشیه این نمایشگاه تشکیل شود تا حاضران در این نمایشگاه دستاورد‌های مهمی داشته باشند.

سیستانی با بیان اینکه در حال حاضر استانداری اصفهان با استفاده از طرح‌های پژوهشی بررسی مشکلات آب و هوایی و زیست محیطی استان را در دستور کار قرار داده است، افزود: در حال حاضر می‌توان این قول را به مردم استان اصفهان داد که با استفاده از طرح‌های پژوهشی در استان طرح آمایش سرزمین استان اصفهان در آینده‌ای نزدیک تکمیل شود.

وی در ادامه به تشکیل پژوهشکده منابع انسانی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی این پژوهشکده یکی از نیازهای اساسی استان اصفهان است و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.