سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - چهارشنبه 19 آذر 1393

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان:

تجهیز واحدهای صنعتی اصفهان به کپسول آتش‌نشانی الزامی است

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: واحد‌های صنعتی و تجاری استان اصفهان باید مجهز به ایمنی برق و کپسول آتش‌نشانی باشند.

به گزارش اصفهان شرق؛ منصور شیشه‌فروش در آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و فناوری‌های نوین حفاظتی، ایمنی و آتش‌نشانی اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی است برای اینکه آخرین دستاوردهای نوین برای علاقمندان آن به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: اداره کار، واحدهای صنعتی و کارخانجات صنایع‌ معادن ملزم هستند که تجهیزاتشان مطابق با استاندارها باشد بنابراین برگزاری این نمایشگاه و ارائه دستاوردها سبب می‌شود تا آنها با بازدید از این فناوری‌ها به بهره‌برداری و استفاده از آنها تشویق شوند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که مردم تا چه اندازه با تجهیزات ایمنی آشنایی دارند، بیان کرد: این نمایشگاه تخصصی است اما جمعیت هلال‌احمر و آتش‌نشانی نیروهای قوی و متخصصی دارند که می‌توانند در حد معقول مردم را آموزش بدهند.

وی تاکید کرد: واحد‌های صنعتی و تجاری استان اصفهان باید مجهز به ایمنی برق و کپسول آتش‌نشانی باشند و باید به این یقین برسیم که این آموزش‌ها به کار می‌آید.

 پنجمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و فناوری‌های نوین حفاظتی، ایمنی و آتش‌نشانی به مدت چهار روز در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گشایش یافت.

این نمایشگاه 67 شرکت‌کننده دارد و متشکل از استان‌های اصفهان، تهران، مشهد، تبریز، البرز و آذربایجان شرقی است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی تکنولوژی روز، ایجاد بستری مناسب به منظور تبادل اطلاعات، به اشتراک‌گذاری دانش فنی و مدیریتی، آشنایی با روش‌های سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعه ویژه فعالان آن ذکر شده است.

همچنین در این نمایشگاه تجهیزات نظارت تصویری، حفاظت پیرامونی، کنترل تردد، هشدار نفوذ، اعلام سرقت، حفاظت اسناد، درهای اتوماتیک، جک پارکینگ، تجهیزات اعلام و اطفای حریق خودرو و ابزارهای آتش‌نشانی، لوازم ایمنی و بهداشت صنعتی و مدیریت بحران از جمله محصولات، خدمات و زیرگروه‌هایی است که عرضه می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.