سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 12:00 - سه شنبه 18 آذر 1393

بخشدار بخش مرکزی:

ورودی حادثه خیز مناطق روستایی بخش مرکزی در دستور کار قرار گرفت

بخشدار بخش مرکزی با توجه به ورودی روستاهای بخش مرکزی از رفع حادثه خیز بودن این مناطق در آینده ی نزدیک خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق: محمدی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در براآن جنوبی با توجه به وقفه در افتتاح 3 سالن ورزشی مهم در براآن جنوبی طی چند سال اخیر اظهار داشت: سالن روستاهای روران، ازیران و کبوتر آباد در مراحل پایانی به دلیل عدم اعتبار افتتاح نشد ولی در خصوص تکمیل نهایی این سالن ها بودجه کافی در نظر گرفته شده است که با مشخص شدن پیمانکار توسط اداره ورزش و جوانان تا پایان سال این 3 سالن تحویل داده می شود.
بخشدار بخش مرکزی افزود: 6 الی 7 سالن صالحین، سالن چند منظوره ی روستای برکان و زمین چمن کلارتان از دیگر طرح های در دست اقدام در بخش مرکزی می باشد.
وی با اشاره به پتانسیل بالای بخش اذعان کرد: طی بازدید از روستاهای براآن جنوبی ورودی و خیابان های کم عرض مسیر های روستایی جهت بررسی و اقدام رفع حادثه خیز بودن در دستور کار قرار داده شد و هنوز نیاز به برنامه ریزی وسیع در این بخش داریم.

حسن زاده رییس شورای بخش مرکزی در این گفتگو با توجه به محور حادثه خیز براآن شمالی گفت: با مشاهده ی تصادفات مرگ بار منشیان تا کنجوان با پیگیری های انجام شده و تامین بودجه لازم تا پایان امسال بحث تعریض این محور و احداث بلوار در این مسیر انجام می شود.
گفتنی است تعریض پل پیله وران در ورودی روستای لیان و ازیران و روران طی بازدید فرماندار از این مسیر در دست بررسی قرار گرفت و این در حالی است که جاده های فرعی در خیابان های اصلی و محور ورود به روستاها متاسفانه از دید مسئولان پنهان است و اگر فکر اساسی در این خصوص نشود مسلما دود خطر و حادثه در چشم مردم محروم روستا خواهد رفت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.