سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 11:44 - سه شنبه 18 آذر 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مخالف استانی شدن انتخابات هستم/ مشکل ما مثقالی شدن صداقت است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: با استانی شدن انتخابات دسترسی شهرستان ها به نماینده کم تر از گذشته خواهد شد و این در حالی است که طوایف و اقوام مختلف در شهرستانها زندگی می کنند.

به گزارش اصفهان شرق: دکتر حسن کامران دستجردی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به پیشنهادات مطرح شده در مجلس و قانونی شدن آن برای کشور اظهار داشت: با توجه به خشکسالی های پی در پی در اصفهان و عدم کشت زمین کشاورزان معافیت کشاورزان در بحث جریمه ی وام کشاورزی و همچنین بحث عوارض چاه آب زراعی روستاییان از موضوعات مطرح شده در مجلس در زمینه ی کمک به قشر محروم و زحمت کش جامعه می باشد.

 

اقتصاد مقاومتی در کاهش کردن هزینه هاست
نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: در فضای اقتصاد مقاومتی مسئولان می بایست هزینه ها را کم کنند و خوی اشرافی گری حاکم را از خود دور کرده و متناسب با درآمد حاصل رفتار مصرفی را اصلاح کنند زیرا سفرهای بی جهت خارج و مکه رفتن های بی نوبت هزینه های غیر ضروری است و باید اصلاح شود.
وی با توجه به ضررهای ناشی از متکی بودن به اقتصاد نفتی خاطر نشان کرد: امروزه هزینه ها با درآمد ها فاصله دارد و با توجه به متکی بودن کشور به نفت مسلما تورم را خواهیم داشت ولی باید کشور را به سمت مشاغل بومی اعم از شیلات و فرش حرکت دهیم و پایه ی این مشاغل را تقویت کنیم.

 

مخالف استانی شدن انتخابات هستم
دکتر کامران دستجردی با طرح مخالفت صریح با مساله ی استانی شدن انتخابات در مجلس اذعان کرد: مشکل ما استانی شدن انتخابات نیست بلکه مشکل اصلی همه ی ما مثقالی شدن صداقت در کشور است و مساله ی مهم در این خصوص رو آوری به کم کردن هزینه هاست.
وی با نفی دوباره ی اشرافی گری خاطر نشان کرد: تا دیروز افراد کراواتی جرات به ورود مجلس را نداشتند ولی امروز با افتخار می آیند و اگر این روند ادامه داشته باشد کسانی وارد مجلس می شوند که روحیه ی کراواتی نظیر اشرافی گری و از خود راضی بودن را در خود پرورش داده اند و در این خصوص باید مسئولان رفتار خود را اصلاح کنند و از فامیل گرایی و باندبازی ها جلوگیری به عمل آورند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس عدم دسترسی مردم شهرستان به نماینده مجلس را در صورت استانی شدن انتخابات عنوان و گفت: پایان عمر هر مجلسی این طرح های بی ثمر مطرح می شود و این در صورتی است که این قبیل طرح ها به ضرر مردم است زیرا مشارکت مردم کم تر و شهرستان هایی که دارای قومیت و طوایف مختلف هستند گاها از دسترسی راحت به نماینده مجلس استان دور می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.