سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:35 - دوشنبه 17 آذر 1393

رییس اداره آموزش و پرورش بن رود:

خشکسالی توان خانواده ها در برابر هزینه های آموزشی را کاهش داد/ انتقال فرهنگیان غیر بومی در سالهای آینده

رییس اداره آموزش و پرورش بن رود گفت: مهمترین مشکل این بخش خشکسالی و کاهش توان مالی والدین در برابر هزینه های آموزشی است

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مجمع عمومی گروههای آموزشی آموزش و پرورش منطقه بن رود با حضور مسئولان آموزشی و پرورشی اداره کل وبخش برگزار شد.

حیدری مشکلات و مسائل پیش روی اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود را برشمرد و در راستای حل مشکلات نیز راهکارهایی پیشنهاد کرد.
رییس اداره آموزش وپرورش بن رود خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل این بخش خشکسالی و کاهش توان مالی والدین در برابر هزینه های آموزشی است و این در حالی است که بخش بن رود از لحاظ آمار جمعیت در راس بخش های شهرستان اصفهان قرار دارد.

Vater-Mark-(2)797875757
وی طبق گفته استاندار، منطقه بن رود را منطقه ویِژه نامید و به فرهنگیان غیر بومی قول انتقالی را در سال های نزدیک داد.

میرزایی به عنوان نماینده مدیران منطقه بن رود نقاط ضعف و قوت نظام آموزش و پرورش استان و منطقه را مطرح نموده و ابراز امیدواری کرد با حضور معاونت مدیر کل و کارشناسان ایشان در منطقه بخشی از مشکلات حل شود.


محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل نیز ضمن تشکر از برگزاری جلسه و زحمات و پیگیری های پرسنل شاغل در این منطقه محروم، اولویت های وزارت آموزش و پرورش در سال جاری را بیان نموده و تاکید داشت: منطقه بن رود در اجرای برخی از این اولویت ها رتبه برتر را دارا می باشد.
وی همچنین از حمایت ویژه اداره کل از مناطق محروم ذکر کرد و خاطرنشان کرد: در سال جاری قسمتی از مشکلات نیروی انسانی در بخش خواهران غیر بومی با ارائه بسته های حمایتی برطرف شده و در آینده نیز با فارغ التحصیل شدن نیروهای تربیت معلم مابقی مشکلات حل خواهد شد.
و در پایان گروهها و رشته های مختلف با تشکیل کارگروههای تخصصی مربوط به رشته خود در مورد انتقال تجربیات آموزشی و به روزرسانی دانش خود به بحث و تبادل نظر پرداختند .

Vater-Mark-(2)7575 Vater-Mark-(2)4444

Vater-Mark-(2)7023598822 Vater-Mark-(2)87872742424

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.