سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:24 - دوشنبه 17 آذر 1393

بخشدار بن رود در گرامیداشت 16 آذر:

16 آذر نماد مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر خودکامگی داخلی و سلطه ی خارجی است

بخشدار بخش بن رود گفت: 16 آذر در ذهن جامعه پیام‌آور عزت و شرف دانشگاه و نماد مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه پیام نور ورزنه با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان و مسئولین ادارات برگزار گردید.

صادقی ١٦ آذر را خاطره‌ی حماسی شهادت سه تن از دانشجویان مبارز میهن اسلامی و روز استکبار ستیزی خواند و خاطر نشان کرد: 16 آذر در ذهن جامعه پیام‌آور عزت و شرف دانشگاه و نماد مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی است.

بخشدار بن رود فعالیت‌های دانشجویی را نشانه یک جامعه پویا و سالم دانست و گفت: دانشجو صادق‏ترین، بی‎ باک‎ترین و خالص‎ترین روحیه جهادی را دارد و فعالیت‎های خود را بدون هیچ چشم‎داشتی و وابسته بودن به گروه‎های مختلف، بی‎باکانه انجام می‌دهد.
وی برگزاری این برنامه‌ها را در راستای ارزش‌گذاری به دانشجویان و گرامیداشت شهدای این روز عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها در راستای بستر‌سازی و تشویق دانشجویان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، علمی و ملی است.
در ادامه با بیان این‌که امروز این آرمان‌ها مانند گذشته به قوت خود باقی مانده است، اظهار کرد: دانشجویان شهید ما به عنوان پیشگامان حرکت‌های دانشجویی و نمادهای مشارکت دانشجویی و مبارزه و شهادت و آرمان‌طلبی هستند.


در این مراسم همچنین پیام دکتر فرهادی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت روز دانشجو توسط اقای کاظم زاده قرائت شد.
پخش کلیپ سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص روز دانشجو و سرود و نماهنگ های مربوط به این روزوپذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.