سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:00 - دوشنبه 17 آذر 1393

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری:

دوچرخه سواری به ورزش همگانی تبدیل شود

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور گفت: ما باید در راستای همگانی شدن این رشته فعالیت کنیم چرا که با توجه به وضعیت ترافیک در کل استان‌ها، دوچرخه‌سواری راه حل مناسبی برای رفع این مشکلات است.

به گزارش اصفهان شرق؛ خسرو قمری در مجمع سالانه هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان اظهار داشت: هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان یکی از هیئت‌هایی بوده که در چند سال اخیر درخشش خوبی داشته به گونه‌ای که از آن می‌توان به عنوان برترین استان در ورزش دوچرخه‌سواری یاد کرد.

وی افزود: آذربایجان شرقی با توجه به ظرفیت‌ و شرایط اقتصادی خوبی که داشته توانسته توری را در این استان برگزار کند که به همین دلیل نیز استان نخست در ورزش دوچرخه‌سواری محسوب می‌شود اما استان اصفهان با توجه به فعالیت‌های خوبی که داشته نشان داده چیزی از استان‌های نخست کم ندارد و می‌توان از اصفهان به عنوان استان برتر نام برد.

ظرفیت‌های ورزش دوچرخه‌سواری برای مدال‌آوری بالا است

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور تصریح کرد: دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌هایی بوده که می‌تواند برای کشور مدال‌های زیادی کسب کند و ایران را در بین کشور‌های دیگر سربلند سازد؛ عملکرد رکاب‌زنان ما در مسابقات اینچئون در سابقه دوچرخه‌سواری پس از انقلاب بی‌نظیر بود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در آغاز فعالیت رئیس جدید هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان، حاشیه‌هایی وجود داشت که سبب اختلافاتی شد اما با تشکیل کارگروه‌های مناسب این مشکل برطرف شده و شرایط مناسبی برای هیئت ایجاد شد.

قمری بیان کرد: ما باید در راستای همگانی شدن این رشته در سطح استان فعالیت کنیم چرا که با توجه به وضعیت ترافیک در کل استان‌ها، دوچرخه‌سواری راه حل مناسبی برای رفع این مشکلات است.

وی گفت: ما در راستای ارتقای سطح دوچرخه‌سواری در استان اصفهان، در آینده نزدیک 20 دوچرخه را به هیئت اصفهان تقدیم کرده تا در همایش‌های خود به افراد برتر هدیه دهد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور درباره پیست دوچرخه‌سواری استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیست دوچرخه‌سواری اصفهان به پیشرفت فیزیکی خوبی رسیده و به زودی افتتاح می‌شود؛ هیئت استان اصفهان در تشکیل تیم‌های دوچرخه‌سواری برای حضور در لیگ برتر فعالیت‌های مناسبی داشته به گونه‌ای که با استفاده از ظرفیت باشگاه‌های ورزشی، نتایج ارزشمندی را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: ما باید در سبک‌های مختلف ورزش دوچرخه‌سواری فعالیت کرده و شرایط سبک‌هایی مثل کوهستان را در سطح کشور ارتقا ببخشیم و باید بگویم عملکرد هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان با توجه به مشکلات مالی مناسب بوده است.

قمری خاطرنشان کرد: هیئت دوچرخه‌سواری باید توجه داشته باشد که مهم‌ترین اولویت پیشرو ما تعامل با اداره کل ورزش و جوانان بوده چرا که متولی اصلی ورزش در سطح کشور وزارت ورزش و جوانان بوده و در استان‌ها نیز اداره کل ورزش و جوانان نماینده وزارتخانه بوده به همین دلیل باید با اداره کل تعاملات مثبتی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.