سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:00 - دوشنبه 17 آذر 1393

نمایشگاه تجهیزات نوین حفاظتی، ایمنی و آتش‌نشانی اصفهان برگزار می‌‎شود

پنجمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی ۱۸ تا ۲۱ آذر‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برپا است.

به گزارش اصفهان شرق؛ در این دوره از نمایشگاه، 67 شرکت‌کننده از استان‌های تهران و اصفهان به نمایش آخرین تجهیزات و تولیدات خود می‌پردازند.

تجهیزات نظارت تصویری، حفاظت پیرامونی، کنترل تردد، هشدار نفوذ، اعلام سرقت، حفاظت اسناد، درهای اتوماتیک، جک پارکینگ، تجهیزات اعلام و اطفای حریق، خودرو و ابزارهای آتش‌نشانی، لوازم ایمنی و بهداشت صنعتی و مدیریت بحران از جمله محصولات، خدمات و زیرگروه‌هایی بوده که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

نمایشگاه در مساحت 5 هزار و 500 مترمربع و در ساعات بازدید 15 تا 21 آماده بازدید علاقمندان و متخصصان است.

همچنین دومین سمینار ملی ایمنی و آتش‌نشانی مراکز تجاری، 19 آذرماه از ساعت 16 تا 19 به صورت همزمان در محل سالن همایش نمایشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

اهمیت و ضرورت ایمنی، ایمنی در صنوف و تجهیزات و فناوری‌های نوین از جمله محورهای این همایش علمی- آموزشی بوده و شرکت‌کنندگان، گواهینامه شرکت در دوره را از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان دریافت می‌کنند.

20 آذرماه نیز سمینار ملی راهکارهای نوین در صنعت ایمنی و امنیتی در سالن کنفرانس نمایشگاه اصفهان برگزار شده و شرکت‌کنندگان این کنفرانس تائیدیه حضور و گواهینامه مهارت خود را از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور دریافت می‌کنند.

بابک میرسعید‌قاضی مشاور ایمنی و حفاظت بانک مرکزی، دارای مدرک فنی از کشورهای آلمان، انگلستان و سوئیس، مدرس نظام مهندسی صنایع نفت و نویسنده چندین کتب تخصصی در زمینه ایمنی و حفاظت از جمله مدرسین این کنفرانس است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.