سرویس: اجتماعی 09:27 - جمعه 10 آبان 1392

فرمانده ناحیه شرق اصفهان:

دشمن از ایمان شما بسیجیان به لرزه می افتد

فرمانده ناحیه امام علی(ع) در صبحگاه مشترک نيروهاي بسيجي گردان هاي بيت المقدس گفت: نيروهاي نظامي ما در دنيا حرف اول را مي زنند و این به علت ايمان و ارزشهايي است كه به خاطر آن از جان خود گذشتند.

DSC03791
به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا: صبحگاه مشترک بسيجيان گردان هاي عاشورا بسيج ناحیه شرق اصفهان امروز صبح در كنار مزار مقدس شهدای شهر حسن آباد با حضور فرمانده ناحيه امام علي(ع) و اقشار شهر برگزار شد. در ابتدا سرهنگ براتي فرمانده ناحيه امام علي(ع) از نيروهاي مستقر در ميدان سان دید.

در ادامه فرمانده  در سخنان كوتاه به اهميت ونقش بسيج اشاره كرد و گفت: امروز بسيجيان گردان بيت المقدس ناحيه امام علي(ع) در صبگاه منظم و منسجم در مزار شهدای شهرحسن آباد جرقويه عليا تجمع و به مقام شامخ شهيدان اداي احترام نمودند و ما در برابر اين انسانهاي از خود گذشته هيچ مطلبي براي گفتن نداريم چرا كه اينها از بهترين های زندگی( جان و مال دنيا و….) گذشتند.

براتي در ادامه افزود: شما شهدا رفتيد و مسئوليت پاسداري از انقلاب، ولايت و نظا م مقدس اسلام را به عهده ما گذاشتيد.

فرمانده ناحيه امام علي(ع) بیان کرد: برگزاری این برنامه ها براي اعلام آمادگي براي اهداف گرانقدر اسلام مي باشد. اين آموزش هایی كه درطي 24 ساعت شما در آن شركت كرده ايد نسبت به آموزش سربازان كشورهاي دنيا 1 به 1000 است، پس بايد از خود پرسيد كه چرا چهار بسيجي لبناني در برابر ارتش مسلح اسرائيل ايستادگي مي كنند يا نمونه ای دیگر جنگ 33 روزه مردم فلسطين در برابر اسرائیل كه چند بسيجي از شهرها و روستاهاي كوچک در برابر ارتش تا به دندان مسلح پيروز مي شوند.

سرهنگ براتی در ادامه گفت: آيا دشمنان از تعداد افراد يا آموزشهاي ما مي ترسند و چرا آمريكا گزينه جنگ را در مورد سوريه منتفي دانست؟ او از تعداد شما نمی هراسد بلكه از نيروی ايمان شما بسيجيان لرزه بر وجودش می افتد. پس ما بايد نيروي ايمان خود را تقويت كنيم.

فرمانده در این زمینه به ایمان رئیسعلی اشاره و افزود: رئيسعلي در آن زمان که دلاورانه در برابر دشمن ایستاد مي گفت: كه اگر در سينه اي كه به قنداقه اسلحه فشار مي آورد ایمان نباشد، شكست در انتظار او خواهد بود.

سرهنگ براتی  تصریح کرد: نيروهاي نظامي ما در دنيا حرف اول را مي زنند و این به علت ايمان و ارزشهايي است كه به خاطر آن از جان گذشتند.

وي در پايان در مورد ويژ گيهاي بسيجيان از نظر رهبر معظم انقلاب گفت: يك بسيجي بايد شجاع ، با صلابت، ايثار گر و ولايت محور باشد و رهبر انقلاب به شما بسيجيان اطمينان دارد.

وي در پايان گفت: اين قبیل رزمايش ها بايد بر اساس اصولي كه رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دارد برگزار شود و در راه تقويت آن بكوشيم و از دست اندر كاران برگزاري اين همايش تقدير و تشكر داریم.

DSC03801 DSC03793 DSC03792 DSC03791 DSC03802 DSC03805 DSC03809 DSC03812

یک نظر در مورد “دشمن از ایمان شما بسیجیان به لرزه می افتد”

  1. احمد گفت:

    عالیست

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.