سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - دوشنبه 17 آذر 1393

خسرو قمري:

پيست دوچرخه‌سواری اصفهان به زودی تکميل می شود

رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواری گفت: با فعاليت‌های عمرانی صورت گرفته، پيست دوچرخه‌سواری اصفهان به زودی تکميل می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ خسرو قمري در مجمع ساليانه هيئت دوچرخه‌سواري استان اصفهان با اشاره به عملکرد اين هيئت در سال‌هاي گذشته اظهار داشت: اين هيئت در سال‌هاي گذشته عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشته و بايد کاري کنيم که فعاليت‌هاي مناسب آن تداوم داشته باشد.

وي با بيان اينکه ظرفيت‌هاي بسياري در زمينه ورزش دوچرخه‌سواري کشور وجود دارد، تصريح کرد: دوچرخه‌سواري يکي از ورزش‌هاي پرمدال در کشور به شمار مي‌رود و ما بايد کاري کنيم که با سرمايه‌گذاري مناسب در اين رشته ورزشي، کاري کنيم که ظرفيت‌هاي ايران در آن به نمايش گذاشته شود.

رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواري با بيان اينکه رکابزنان ايراني در مسابقات اينچئون عملکرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشتند، بيان داشت: اگرچه هيئت دوچرخه‌سواري اصفهان در ماه‌هاي گذشته دچار حاشيه‌هايي بوده اما در حال حاضر مشکلات برطرف شده و همه به دنبال آن هستند که جداي از حاشيه‌ها، مشکلات را برطرف کنند.

وي به اهميت همگاني شدن ورزش دوچرخه‌سواري در کشور اشاره کرد و ادامه داد: اين ورزش در حال حاضر يکي از ورزش‌هاي مهم به شمار مي‌رود و بايد کاري کنيم که با توجه به مسئله ترافيک، ترافيک را به عنوان راه‌حلي براي رفع اين مشکل، مطرح کنيم.

قمري ارتقاي سطح ورزش دوچرخه‌سواري در اصفهان را از اولويت‌هاي خود خوانده و گفت: پيست دوچرخه‌سواري اصفهان در حال حاضر پبشرفت‌هاي فيزيکي خوبي داشته و به زودي مي‌توان شاهد افتتاح آن بود.

وي با بيان اينکه تيم‌هاي دوچرخه‌سواري در اصفهان فعاليتي جدي داشته‌اند، گفت: در حال حاضر فعاليت‌هاي مناسبي براي حضور اين تيم‌ها در مسابقات ليگ برتر بوده و به دنبال آن هستيم که از ظرفيت‌هاي باشگاه‌هاي ورزشي استان براي حضور فعال‌تر در رشته دوچرخه‌سواري استفاده کنيم.

رئيس فدراسيون دوچرخه‌سواري به ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي اين رشته ورزشي اشاره کرد و افزود: اين ورزش داراي زير رشته‌هاي بسياري بوده و بايد کاري کنيم که سبک‌هاي مختلف آن را در جامعه گسترش دهيم.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.