اصفهان شرق

ورزش دوچرخه‌سواری برای کسب مدال‌ جهانی حمایت می‌شود

کدخبر: 44740
1393/09/17 در ساعت 10:00

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد سلطان‌حسین در مجمع سالانه هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان، اظهار داشت: ورزش دوچرخه‌سواری در آسیا و مسابقات بین‌المللی مدال‌های بسیاری برای کشور کسب کرده و با توجه به ظرفیت مناسب این ورزش می‌توانیم در آن سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشیم.

وی افزود: متأسفانه ما نتوانستیم از هیئت دوچرخه‌سواری نیز همانند سایر هیئت‌های ورزشی حمایت کنیم چرا که وضعیت مالی خوبی نداشته و امیدوار هستم بتوانیم در سال‌های آینده‌ با استفاده از ظرفیت مالی اداره کل ورزش و جوانان شرایط مناسبی را ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان همانند استان‌های دیگر با کمبود منابع مالی مواجه بوده و از همین رو ما سعی داشتیم با استفاده از ظرفیت مناسب افراد مختلف، هیئت‌های ورزشی را به دست افراد مختلف ارتباطات خوبی داشتند، دهیم.

وی گفت: جای خوشحالی است که در هیئت‌های ورزشی مثل هیئت دوچرخه‌سواری از ظرفیت مناسب افرادی استفاده شده که بتوانند ارتباطات خوبی با باشگاه‌های ورزشی ایجاد کرده و آن‌ها را به سطح ورزش خود بیاورند.

سلطان‌حسینی خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان یکی از باشگاه‌هایی بوده که تاکنون از ظرفیت‌های مناسب ورزشی در سطح استان استقبال کرده و آن را حمایت می‌کند به طور مثال باشگاه سپاهان با هزینه اندکی، تیم دوچرخه‌سواری را وارد مسابقات کرده است.

وی افزود: جای تأسف دارد که باشگاه‌های ورزشی بیشتر تمرکز خود را بر ورزش فوتبال گذاشته و آن را به عنوان ورزش اصلی خود می‌پندارند و از همین رو به عوامل و بازیکنان آن هزینه‌های بسیاری را می‌پردازند؛ متأسفانه با وجود حمایت‌های بسیار که از ورزش فوتبال صورت گرفته کیفیت مطلوب برآورده نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: اگر حدود یک بیستم هزینه‌هایی که برای فوتبال انجام گرفته، برای ورزش‌های دیگر می‌شد، اکنون ورزش ما خیلی پیشرفته بود.

وی تصریح کرد: در سطح دنیا ورزش‌های مختلفی مثل دوچرخه‌سواری مورد استقبال مردم قرار گرفته و به همین دلیل شرکت‌ها و اسپانسر‌‌ها به سمت این ورزش می‌آیند.

سلطان حسینی گفت: امیدوار هستم روزی رسد که ورزش‌های مختلفی مثل دوچرخه‌سواری که در افزایش سطح سلامتی جامعه موثر هستند، رونق پیدا کرده تا ما به جایگاه مناسبی رسیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم