سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - دوشنبه 17 آذر 1393

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان:

ورزش دوچرخه‌سواری برای کسب مدال‌ جهانی حمایت می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت مناسب ایران در ورزش دوچرخه سواری این ورزش می‌تواند برای ما مدال‌آور باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد سلطان‌حسین در مجمع سالانه هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان، اظهار داشت: ورزش دوچرخه‌سواری در آسیا و مسابقات بین‌المللی مدال‌های بسیاری برای کشور کسب کرده و با توجه به ظرفیت مناسب این ورزش می‌توانیم در آن سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشیم.

وی افزود: متأسفانه ما نتوانستیم از هیئت دوچرخه‌سواری نیز همانند سایر هیئت‌های ورزشی حمایت کنیم چرا که وضعیت مالی خوبی نداشته و امیدوار هستم بتوانیم در سال‌های آینده‌ با استفاده از ظرفیت مالی اداره کل ورزش و جوانان شرایط مناسبی را ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان همانند استان‌های دیگر با کمبود منابع مالی مواجه بوده و از همین رو ما سعی داشتیم با استفاده از ظرفیت مناسب افراد مختلف، هیئت‌های ورزشی را به دست افراد مختلف ارتباطات خوبی داشتند، دهیم.

وی گفت: جای خوشحالی است که در هیئت‌های ورزشی مثل هیئت دوچرخه‌سواری از ظرفیت مناسب افرادی استفاده شده که بتوانند ارتباطات خوبی با باشگاه‌های ورزشی ایجاد کرده و آن‌ها را به سطح ورزش خود بیاورند.

سلطان‌حسینی خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان یکی از باشگاه‌هایی بوده که تاکنون از ظرفیت‌های مناسب ورزشی در سطح استان استقبال کرده و آن را حمایت می‌کند به طور مثال باشگاه سپاهان با هزینه اندکی، تیم دوچرخه‌سواری را وارد مسابقات کرده است.

وی افزود: جای تأسف دارد که باشگاه‌های ورزشی بیشتر تمرکز خود را بر ورزش فوتبال گذاشته و آن را به عنوان ورزش اصلی خود می‌پندارند و از همین رو به عوامل و بازیکنان آن هزینه‌های بسیاری را می‌پردازند؛ متأسفانه با وجود حمایت‌های بسیار که از ورزش فوتبال صورت گرفته کیفیت مطلوب برآورده نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: اگر حدود یک بیستم هزینه‌هایی که برای فوتبال انجام گرفته، برای ورزش‌های دیگر می‌شد، اکنون ورزش ما خیلی پیشرفته بود.

وی تصریح کرد: در سطح دنیا ورزش‌های مختلفی مثل دوچرخه‌سواری مورد استقبال مردم قرار گرفته و به همین دلیل شرکت‌ها و اسپانسر‌‌ها به سمت این ورزش می‌آیند.

سلطان حسینی گفت: امیدوار هستم روزی رسد که ورزش‌های مختلفی مثل دوچرخه‌سواری که در افزایش سطح سلامتی جامعه موثر هستند، رونق پیدا کرده تا ما به جایگاه مناسبی رسیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.