سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - دوشنبه 17 آذر 1393

یراقی فرد خبر داد:

راهیابی ۱۵۰ اثر از ۵۰۰ اثر ارسالی به بخش داوری جشنواره کوهرنگ

دبیر اجرایی جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ گفت: از ۵۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره کوهرنگ ۱۵۰ اثر به بخش داوری راه یافتند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مرتضی یراقی فرد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز دانشجو به برگزاری جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره محلی به منظور ارزیابی و بررسی اختراعاتی که به تایید بنیاد نخبگان رسیده راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی نمایشگاه از برنامه‌های جانبی جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ خواهد بود، افزود: در این نمایشگه کارگاه‌های آموزشی، کتاب‌های تخصصی، غرفه فن آفرینان، دالان مشاوران، تسهیل گران و غرفه صنایع پیشرو تعبیه شده است.

دبیر اجرایی جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ در خصوص محتوای برخی از غرفه‌های این نمایشگاه اظهار داشت: غرفه فن آفرینان علاوه بر ایجاد بستری برای معرفی شرکت‌های دانش بنیان زمینه ارائه مشاوره‌های هدفمند به نوآوران شرکت کننده و ارایه تجربیات را نیز فراهم خواهد کرد.

وی در خصوص آموزش‌های قابل ارائه در کارگاه‌های آموزشی این نمایشگاه نیز بیان داشت: در این کارگاه‌ها آموزش‌های لازم در راستای قوانین بین‌المللی ثبت اختراعات، فرآیند تجاری سازی، مهندسی فروش، اختراع برای رفع فقر، الزامات بهره‌وری در شرکت‌های دانش بنیان و نوپا ارائه خواهد شد.

یراقی فرد در خصوص غرفه کتاب‌های تخصصی این نمایشگاه نیز گفت: دراین غرفه نیز کتاب‌های تخصصی حوزه کسب و کار نوین، مالکیت‌های فکری و راهکارهای حمایت از آن، و دیگر کتاب‌های تخصصی حوزه روش‌های نوین درآمدزایی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۵۰۰ شرکت کننده در مرحله نخست جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ بیان داشت: از طرح‌های ارائه شده توسط این تعداد شرکت کننده ۱۵۰ طرح مورد داوری قرار گرفت.

دبیر اجرایی جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ با اشاره به همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در برگزاری این جشنواره بیان داشت: از مسئولان این نهاد خواسته شده تا با حضور خود در حاشیه این جشنواره علاوه بر آشنایی با ظرفیت‌های موجود استان از برخی از طرح‌های قابل دفاع نیز حمایت‌های مالی را داشته باشند.

گفتنی است که جشنواره نوآوری و شکوفایی کوهرنگ از ۱۸ تا ۲۱ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌‌های استان اصفهان برگزار خواهد شد.

منبع:مهر
 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.