سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 12:28 - یکشنبه 16 آذر 1393

کامران در کلنگ زنی پروژه های ورزشی براآن جنوبی:

خصوصی سازی اماکن ورزشی مناسب مناطق محروم نیست/ اشرافیت دهیاران برسالن های ورزشی بالاست

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: شرق اصفهان قابلیت ویژه ای در زمینه ی ورزش دارد و مسئولان در پیگیری تکمیل سالن های ورزشی پتانسیل بالای جوانان را در نظر گیرند.

به گزارش اصفهان شرق: کلنگ زنی سالن ورزشی چند منظوره ی روستای برکان و چمن مصنوعی روستای پیله وران با حضور دکتر کامران دستجردی و دیگر مسئولان استانی و محلی انجام شد.

 


دکتر حسن کامران دستجردی در حاشیه ی این مراسم در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در بخش مرکزی با اشاره ای مختصر به نوع پروژهای ورزشی اظهار داشت: پروژه های احداث 30 سالن ورزشی که نیاز مناطق محروم منطقه می باشد در نوع پروژهای ملی قرار دارد و با پیگیری ها در شرق اصفهان انجام شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: منطقه ی شرق اصفهان بر حسب وسعت بالای جمیعت دارای پتانسیل بالای ورزشی در بین جوانان است و مسولان می بایست تسهیلات لازم را برای استفاده ی چند منظوره ی ورزشکاران گمنام روستایی شرق اصفهان فراهم کنند.
وی از احداث 4 استخر مهم در شرق اصفهان خبر داد و اذعان کرد: بهره برداری از استخر های شنا با هزینه ی هفت میلیاردی مواجه است و در شرق اصفهان ورزنه، هرند، کوهپایه و براآن جنوبی از مناطق دارای احداث پروژه ی استخر شنا می باشد که در کوهپایه اگر پیمانکار به قول خود برای تکمیل استخر عمل کرده بود امروز بهره برداری از این پروژه ی مهم شهری را شاهد بودیم.
کامران با توجه به خشکسالی حاکم بر شرق اصفهان گفت: چمن مصنوعی از پروژه های مطلوب با شرایط محیطی شرق اصفهان است و امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه در روستای پیله وران براآن جنوبی هستیم.
وی با انتقاد از خصوصی سازی برخی سالن های ورزشی تصریح کرد: در اجرای اصل 44 قانون مقام معظم رهبری خصوصی سازی واحد های تولیدی را مطرح کردند ولی این زمان شاهد برخی واگذاری ها در سالن های ورزشی مناطق محروم به بخش های خصوصی هستیم که در این زمینه به علت سوء نگهداری در این خصوص با تخریب کف و دیگر بخش های آن مواجه خواهیم شد.
نماینده مردم در مجلس از پیگیری های انجام شده توسط شخص و دکتر اخوان در خصوص ورزش و سالن های ورزشی روستاها این چنین گفت: طی پیگیری ها مقرر شد یک درصد از موسسات و دستگاهها هزینه ی ورزش شود و این طرح جزء قانون در نظر گرفته شد و همچنین پیشنهاد نظارت سالن های ورزشی روستایی به دهیاران به منظور اشرافیت کامل دهیاران بر این اماکن از دیگر برنامه های مطرح شده در زمینه ی ورزش و جوانان بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.