سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - یکشنبه 16 آذر 1393

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان:

ورزشگاه نقش جهان در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: فولاد مبارکه اصفهان با تکمیل ورزشگاه نقش جهان گام بزرگی در راستای ارتقای ورزش استان برداشته و بدون شک این ورزشگاه در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد سلطان‌حسینی با اشاره به واگذاری ورزشگاه نقش‌جهان به شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: هنگام برگزاری مسابقات با توجه به حذف مسیر اصفهان تا ورزشگاه فولادشهر و حوادث احتمالی جاده‌ای، که در کمین هواداران بوده، به‌طور قطع شرکت فولاد مبارکه گام شایسته‌ای در راستای ارتقای ورزش استان و حفظ جان و مال مردم و فرزندان اصفهانی برداشته است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره دلایل تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل و بهره‌برداری ورزشگاه نقش جهان از سوی شرکت فولاد مبارکه واگذار کند، افزود: این پروژه از سال 1375 و حتی پیش از آن یعنی از سال 1368 کلیک خورده، ولی به دلایل مختلفی از قبیل سومدیریت و مسائل دیگر، هم آبروی شهر بزرگ اصفهان و هم حیثیت وزارت ورزش و سایر نهادها زیر‌ سئوال رفته بود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان بیان کرد: با روی کارآمدن وزیر جدید ورزش و جوانان در بررسی‌هایی که انجام شده به این نتیجه رسیدند که با توجه به امکانات دولتی هیچ شانسی برای تکمیل این پروژه وجود ندارد، به همین دلیل در استان اصفهان چند گروه برای در دست‌گرفتن این پروژه اعلام آمادگی کردند، که یکی از آنها شرکت فولاد مبارکه اصفهان بود.

وی تصریح کرد: به دلیل قبول مسئولیت‌های اجتماعی بی‌شماری که این شرکت پیش از این در راستای خدمت به مردم استان اصفهان متقبل شده و همواره در این زمینه‌ها پیشگام بوده و به‌ویژه اینکه درباره پروژه نقش جهان نیز ابراز تمایل کرده، این تصمیم گرفته شد.

سلطان‌حسینی درباره نحوه بهره‌برداری فولاد مبارکه اصفهان از این ورزشگاه در قبال انجام تعهدات خود گفت: به‌طور قطع اهمیت نگهداری ورزشگاه کمتر از تکمیل آن نبوده، بنابراین با توجه به هزینه‌های نگهداری ورزشگاه نقش جهان که مسئولیت بسیار بزرگی است، وزارت ورزش و جوانان و استانداری هیچ مشکلی با مدت زمان بهره‌برداری فولاد مبارکه از این ورزشگاه نداشته و ندارند، چراکه فولاد مبارکه با قبول این مسئولیت، بار سنگینی از شانه‌ مدیریت ورزش و جوانان استان برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین کارخانه فولاد‌ساز کشور و خاورمیانه بوده و دارای تخصص کافی در زمینه‌های مدیریت و فنی است، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های در‌ نظر گرفته شده و ظرفیت‌های بالای فولاد مبارکه، این پروژه با قابلیت‌های بالایی در موعد مقرر به پایان می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در زمینه وضعیت بدهی‌های قبل از امضای این تفاهم‌نامه و چالش‌های موجود بیان کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شده، براساس مفاد به امضا رسیده، مسئولیت تمامی بدهی‌های پیشین ورزشگاه به‌عهده شرکت توسعه و تجهیز که یکی از معاونت‌های زیرمجموعه وزارت ورزش بوده، باشد و ادامه کار نیز با توجه به توان بالای مدیریتی و فنی که شرکت فولاد مبارکه دارد به این شرکت واگذار شود.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.