سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 21:23 - جمعه 14 آذر 1393

امام جمعه شهر اژیه:

وحدت دانشجویان را با مسائل جزئی بر هم نزنیم/ پیام اجتماع بزرگ اربعین حسینی لبیک به فرمان ولی امر مسلمین است

امام جمعه شهر اژیه گفت: امروز تشكلهايي در دانشگاهها بوجود مي آيد كه بسيار خوب و مطلوب است ولي بايد مواظبت شود بخاطر مسائل جزئي و اختلاف سليقه به وحدت دانشجويان و مردم لطمه ايي وارد نشود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: حجت الاسلام شاهميري در نماز جمعه اين هفته با اشاره به 16 آذرماه روز دانشجو گفت: بحمدالله بعد از پيروزي انقلاب نيروهاي متدين و متعهد وارد دانشگاهها شدند و پس از پايان تحصيللات به مملكت خود خدمت مي كنند. در اوايل پيروزي انقلاب بسياري از دكترهاي اين مملكت از كشورهاي خارجي بودند و مردم در روستاهها براي بيماريهاي جزئي خود دچار مشكل بودند ولي امروز بهترين متخصصان در دانشگاههاي ايران تربيت شده اند.
امام جمعه شهر اژيه عنوان داشت: حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در پيامي به دانشجويان در انجمن هاي اسلامي فرمودند: حضور انقلابي، فعاليت انقلابي، پارسايي انقلابي، طهارت و معصوميت انقلابي، هشياري انقلابي و وحدت و يكپارچگي حقيقي شما در نهايت با توكل و توسل به خدا اين قدرت را به شما مي دهد كه در اين دوران حساس بتوانيد سد عظيمي در مقابل دشمنان پديد بياوريد و مي توانيد در مقابل دشمن بايستيد.

02
وی خاطرنشان کرد: امروز تشكلهايي در دانشگاهها بوجود مي آيد كه بسيار خوب و مطلوب است ولي بايد مواظبت شود بخاطر مسائل جزئي و اختلاف سليقه به وحدت دانشجويان و مردم لطمه ايي وارد نشود.

نماينده ولي فقيه در شهر اژيه با اشاره به حركت خيل عظيم مردم بطرف كربلا و شركت در عزاداري اربعين حسيني گفت: جمعيتي بالغ بر 20 ميليون نفر در اين عزاداري شركت مي كنند كه بزرگترين اجتماع در دنياست كه اين اجتماع داراي چند پيام است: شيعيان با حضور خود اعلام مي كنند “ابد والله يازهرا ما ننسا حسينا” بخدا قسم يا زهرا(سلام الله عليها) تا قيامت حسين(عليه السلام) را فراموش نمي كنيم و محبتش در دل ما قرار دارد. پيام ديگر به آمريكا و اسرائيل و مستكبران عالم اينست كه ما شيعه امام حسين(عليه السلام) هستيم كه شعار او و مكتب فكري او هيهات منا الذله بود.

وی در پایان با اشاره به پیام حضور اجتماع بزرگ اربعین، اذعان داشت: پیام اين جمعيت 20 ميليوني اينست اگر روزي ولي امر مسلمين و مراجع ديني ما امر به جهاد عليه گروههاي تروريستي تكفيري و داعش نمودند شيعيان با چنين جمعيتي بجنگ اين تروريستها خواهند رفت و آنان را از بين خواهد برد.

00

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.