سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:33 - جمعه 14 آذر 1393

طی یکسال؛

بیش از ۵۶۸ میلیارد تومان صرف درمان بیمه شدگان اصفهان شده است

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: طی یکسال بیش از ۵۶۸ میلیارد تومان صرف درمان بیمه شدگان اصفهانی شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی اعتصام پور ظهر امروز در همایش سراسری هم اندیشی روسای کمیسیون های پزشکی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بیمه شدگان از طریق ۳ بیمارستان ملکی و ۲۶ پلی کلینیک و درمانگاه در غالب درمان مستقیم خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۶۵ درصدی جمعیت استان اصفهان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است، ادامه داد: در بخش درمان غیر مستقیم بیمه شدگان از طریق دو هزار و ۸۰۰ مرکز طرف قرارداد خدمات درمانی دریافت می کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به این مهم که در سال گذشته بیش از ۵۶۸ میلیارد تومان صرف درمان بیمه شدگان در  دو بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم شده است، گفت: در بخش درمان مستقیم بیش از ۱۹۶ میلیارد تومان و در بخش درمان غیر مستقیم بیش از ۳۷۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

اعتصام پور به پروژه های درمانی این مدیریت اشاره کرد و گفت: اجرای تعمیرات اساسی درمانگاه اعلمی هرندی در کمتر از یکسال ، احداث ساختمان پلی کلینیک تخصصی نجف آباد که در مرحله پایان سفت کاری است و احداث ساختمان پلی کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر غرضی اصفهان که پایان مرحله اسکلت فلزی آن انجام شده است از جمله فعالیت های عمرانی این مدیریت  است.

وی به بهره برداری از بازسازی اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی اشاره کرد و گفت: این طرح امروز با حضور مدیر عامل و رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و معاونین درمان و فنی و درآمد افتتاح می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان به تشکیل شورای هماهنگی درمان استان اصفهان با عضویت این مدیریت اشاره کرد و افزود: تشکیل این شورا گامی در جهت رسیدن به اهداف متعالی نظام سلامت است.

وی خبر از خرید ۷ دستگاه آمبولانس، خرید یک دستگاه سی تی اسکن، ارتقای سیستم رادیولوژی آنالوگ به دیجیتال در سه بیمارستان ملکی این سازمان داد و اضافه کرد: خرید مخازن اکسیژن مایع، تخصیص و مدیریت اعتبارات و کالیبراسیون و تخصیص اعتبار و نظارت بر خرید دارویی و تجهیزات پزشکی از جمله اقدامات این مدیریت است.

وی از کسب رتبه یک اعتبار بخشی بیمارستان های ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: کسب این رتبه در سایه مدیریت جهادی و همت کارکنان واحدهای درمانی کسب شده و امیدواریم شاهد رشد و ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی به بیمه شدگان باشیم.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.