سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - جمعه 14 آذر 1393

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) اصفهان:

نجات مسلمانان از سلطه صهیونیست‌ها با تکیه بر فرهنگ عاشورا محقق می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) اصفهان گفت: تمدن اسلامی زمینه‌ساز عزت و سربلندی مسلمانان و سبب نجات مسلمین از زیر سلطه صهیونیست‌ها بوده و این آرزو با تکیه بر فرهنگ عاشورا دست‌یافتنی می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار غلامعلی سلیمانی با اشاره به رشادت‌های مردان و زنان شهید در دوران 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه‌ای که توسط شهدا برای این سرزمین آفریده شده، نورانی‌ترین و پرافتخارترین برهه تاریخی را برای ملت ایران پدیدار کرد.

وی با اشاره به نقش مهم رزمندگان اصفهانی در عملیات‌ طریق‌القدس و حماسه آزادی بستان افزود: رزمندگان اصفهانی در لشکر امام حسین (ع) نه تنها در انجام عملیات فعالیت داشتند، بلکه در مقاومت برابر عراقی‌ها نیز، فعالیت‌های بسیاری انجام داده و به طور مثال می‌توان به حملات بسیار سنگین آن‌ها در تنگه چزابه اشاره کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان با تاکید بر نقش موثر اصفهانی‌ها در آزادسازی تنگه چزابه، تصریح کرد: یکی از وظایف مهم ما انتقال رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های مهم رزمندگان در تنگه چزابه بوده که باید در راستای آن فعالیت‌های بسیاری انجام دهیم.

وی بیان کرد: دفاع مقدس نه تنها درس‌های بزرگی به ما داده بلکه سبب ایجاد بسیج عمومی در جهان اسلام شده و توانسته به عنوان یک آرمان به خود را در فرهنگ‌های جهان ارائه دهد تا افتخارات و پیروزی‌های بزرگی را برای مردم مسلمان کشورها رقم زند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شهدا در پرتو تفکر انقلابی که در دوران دفاع مقدس داشتند، با دست خالی برابر بیگانگان ایستاده، توانستند با تکیه بر فرهنگ عاشورایی افتخارات بزرگی را برای این کشور پدید آورند.

وی با بیان اینکه امنیت، عزت و عظمت ایران اسلامی دستاورد خون شهدا است، گفت: یادواره‌ای شهدا فرصتی بوده برای اینکه رشادت‌های شهدا در دوران جنگ تحمیلی مرور شود و فداکاری رزمندگان، آزادگان و جانبازان به نمایش درآوریم.

وی با تاکید بر اینکه ایران یکی از پیشتازان در تاسیس تمدن اسلامی، بیان کرد:  تمدن اسلامی زمینه ساز عزت و سربلندی مسلمانان بوده و سبب نجات مسلمین از زیرسلطه صهیونیست‌ها بوده که این آرزو با تکیه بر فرهنگ عاشورا دست یافتنی می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان افزود: آرمان امام خمینی (ره) سبب فتح سنگرهای کلیدی جهان توسط اسلام شده و امروزه شاهد این هستیم که این آرمان با تدبیر رهبری در حال تحقق است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.