سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - جمعه 14 آذر 1393

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

اقدامات خوبی برای حمایت از کارگران استان اصفهان انجام شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: با توجه به آمار جامعه کارگری استان اصفهان، اقدامات خوبی در راستای افزایش حمایت از این قشر انجام شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛   غلامعلی قادری اظهار کرد: استان اصفهان از لحاظ استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی از استان‌های شاخص کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به آمار جامعه کارگری استان اقداماتی در راستای افزایش حمایت از این قشر انجام گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: آگاهی کارگر و کارفرما از قوانین و مقررات، ایجاد فضای تعاملی بین کارگران و کارفرمایان و افزایش تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی جهت حضور منسجم‌تر و بهتر از راه‌هایی است که امکان ایجاد ارتباط مطلوب را بین کارگران و کارفرمایان فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: تنظیم روابط کار بین کارگران و کارفرمایان و مسائل حقوقی کارگران، حمایت از پایداری مشاغل به وسیله رصد واحدهای مشکل‌دار، آموزش کارفرمایان و کارگران و توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و توسعه و ارتقای مباحث شرکای اجتماعی دولت، کارفرما و کارگر از جمله وظایف این اداره کل است که در راستای حفظ و صیانت از نیروی کار در سطح استان انجام می‌شود.

قادری بیان کرد: البته باید توجه کرد که توجه به بعد تخصصی و تاکید مطلق به تولید و بهره‌وری و عدم توجه به سایر نیازهای روحی و روانی نیروی کار، منجر به بروز حوادث محیط کار و بروز اختلالات در خانواده می‌شود و مشکلات فردی و اجتماعی را در پی خواهد داشت.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.