سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 13:48 - پنجشنبه 13 آذر 1393

مدیر مدرسه استثنایی نور دستجرد:

بالا بودن هزینه سرویس مدرسه، مشکل معلولان منطقه جرقویه است

مدیر مدرسه استثنایی نور دستجرد از نبود سرویس مدرسه و بالا بودن هزینه برای خانواده های محروم منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: به مناسبت روز سوم دسامبر 12 آذرماه روز جهانی معلولین، مراسم تجلیل از معلولین با حضور شهردار و ریئس شورای اسلامی شهر حسن آباد, معاون آموزشی و پرورشی اداره آموزش و پرورش, کارشناسان اداره و دبیران در مدرسه استثنایی نور برگزار شد.

 

 


محمد صادقی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: برگزاری مراسم تجلیل از معلولین، ارج نهادن به افراد معلول و درک بیشتر انها در جامعه امروزی می باشد و ما نباید این افراد را جزء افراد ناتوان تلقی کنیم چرا که همین افراد در این مدرسه با امکانات کم خلاقیت ها و نو آوری هایی را خلق کرده و باید استعداد ها و پتانسیل انها را شکوفا کنیم.

 
مدیریت مدرسه استثنایی نور افزود: در این مدرسه 30 دانش آموز معلول در چهار مقطع پیش دبستانی, ابتدایی, متوسطه اول و متوسطه دوم( هنرستان ) در حال تحصیل می باشند که با اراده به فعالیت مشغول هستند.

 
صادقی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار اصفهان شرق که چه مشکلاتی در این مدرسه وجود دارد اظهار داشت: با توجه به شعار امسال روز معلول ( توسعه پایدار , نوید فن آوری ) این مدرسه با کمبود رایانه و وسائل فن آوری مواجه است هم چنین وی یکی از مشکلات را نبود سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان معلول عنوان کرد و بالا بودن هزینه سرویس با توجه به اینکه خانواده بیشتر این دانش آموزان از قشر ضعیف هستند.

گفتنی است جمعی از دانشجویان پیام نور حسن آباد از معلولین دیدار کردند.

شایان ذکر است در این مراسم از طرف اداره و شهرداری و شورا ی اسلامی جوایزی به دانش آموزان معلول اهدا گردید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.