سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:08 - پنجشنبه 13 آذر 1393

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) خبر داد:

2 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی بسیج در بن رود

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) افزود: 13 عنوان مشاغل خانگی با کمک جهاد کشاورزی آموزش می دهیم که بایستی به اطلاع اهالی رسانده شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه ای تحت عنوان کارگروه اقتصاد مقاومتی در محل سالن اجتماعات بخشداری تشکیل شد.
محسنی فرمانده حوزه 6 امام جعفر صادق(ع) در خصوص اقتصاد مقاومتی و معرفی متقاضیان درخواست تسهیلات اشتغال خانگی مطالبی بیان نمود.
حیدری مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) با اشاره به برخی طرح های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به این معنا است که بتوانیم از ظرفیتهای داخلی خود استفاده کنیم و در قبال تحریم ها بتوانیم موفق و سربلند باشیم.

Vater-Mark-(2)111

 

وی مأموریت سپاه در بحث اقتصاد مقاومتی را بحث امنیت مردم عنوان و گفت: در شرق اصفهان بحث خشکسالی نیز مطرح است که مأموریت ما را دو چندان کرده است از این رو باید به فکر گسترش مشاغل خانگی باشیم.

 

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) افزود: 13 عنوان مشاغل خانگی با کمک جهاد کشاورزی آموزش می دهیم که بایستی به اطلاع اهالی رسانده شود. از 8 میلیارد تومان مبلغ 2 میلیار تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی در بخش بن رود در نظر گرفته شده که می بایست تا پایان ماه جذب گردد.

گفتنی است مقرر شد بازاریابی محصولات تولید مشاغل خانگی از طریق سپاه مورد پیگیری قرارگیرد.

Vater-Mark-(2)7587575 Vater-Mark-(2)75875757

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “2 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی بسیج در بن رود”

  1. ؟؟؟؟!!!!! گفت:

    چرا خواهران در جلسات بخش بن رود جايگاهي ندارند؟! نيمي از مردم ما را زنان تشكيل مي دهند اما توجه زيادي از جانب مسئولين به قشر محترم بانوان نمي شود!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.