سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 11:25 - پنجشنبه 13 آذر 1393

بخشدار بخش مرکزی خبر داد:

استفاده از توانمندی بسیج و نیروی انتظامی در کنترل آسیب های بخش مرکزی/ عدم اختصاص باغ های بالای 5 هزار متربرای ساخت ویلا

بخشدار بخش مرکزی گفت: بحث واگذاری باغ بالای 5 هزار مترصرفا برای حفظ فضای سبز و محیط سالم برای مردم شرق اصفهان است.

محمدی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به وسعت بالای بخش مرکزی و مسائل و مشکلات پیش روی این منطقه اظهار داشت: طی درخواست از سردار آقاخانی مبنی بر وسعت بالای بخش مرکزی و افزایش حیطه ی مشکلات پیش روی این منطقه ،وی قول افزایش نیرو و امکانات در جهت حفظ مسائل امنیتی و بر خورد با مشکلات این بخش را دادند.
بخشدار بخش مرکزی با اظهار امیدواری از دسته بندی و مهار تهدیدات این بخش گفت: از توانمندی بسیج و نیروی انتظامی در خصوص کنترل آسیب ها و مشکلات اجتماعی بخش مرکزی استفاده خواهد شد تا وقوع برخی مسائل و تهدیدات، امنیت و آسایش مردم را سلب نکند و بتوان از پارتی های شبانه و راه اندازی کاروان های عروسی در شب جلوگیری کرد.
وی با تاکید بر حفظ محیط زیست اذعان کرد: در خصوص اختصاص باغ های بالای 5 تا 10 هزار متری به مردم سعی بر این است تا حفاظت فضای سبز و محیط سالم مد نظر قرار گیرد و باید گفت این باغ ها برای ویلا سازی نیست.
محمدی با توجه به مشکلات ایاب و ذهاب در مسیر اصفهان به زیار خاطر نشان کرد: در خصوص مشکل ایاب و ذهاب مسیر مواصلاتی براآن جنوبی به شهر اصفهان مکاتباتی با اتوبوس رانی اصفهان داشتیم و نیاز است تدابیری دیده شود و چند دستگاه اتوبوس به خط برای آسایش بیشتر مردم قرار داده شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.