سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 11:01 - پنجشنبه 13 آذر 1393

نایب رییس شورای بخش مرکزی خبر داد:

تکمیل بلوار امام خمینی دهستان دشتی در آینده ی نزدیک/ جانمایی پارکینگ کامیون داران در دست بررسی است

نایب رییس شورای بخش مرکزی از تکمیل طرح بلوار امام خمینی دهستان دشتی به منظور زیباسازی مبلمان شهری با نظر کارشناسانه در آینده ی نزدیک خبر داد.

حسن نایبی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به استفاده از نظر بهترین طراحان در ساخت بلوار ورودی دهستان دشتی اظهار داشت: با توجه به نبود فضای زیبا در ورودی دهستان دشتی و در خواست مسئولین از زیباسازی گلوگاه شرق اصفهان پروژه ی بلوار امام خمینی(ره) از ابتدا تا انتهای دهستان به منظور عریض کردن خیابان و تایمر پیاده روها کلید خورد و امیدواریم در انتهای سال از این طرح بهره برداری شود.
نایب رییس شورای بخش مرکزی گفت: ایجاد فضای سبز در ورودی دشتی و کاشت گیاهان کوتاه قد به منظور وسعت دید رانندگان از دیگر اقدامات اجرایی در بلوار امام خمینی دشتی است.

نایبی
وی در پاسخ به این سوال که قطع درختان خیابان اصلی دشتی به چه منظوری انجام شد، تصریح کرد: درختان کاج بلوار با نظر کارشناسان جهاد کشاورزی و به دلیل پوسیدگی تنه برخی از درختان قطع شد ولی بحث کاهش دید رانندگان و وقوع حوادث دلخراش از دیگر دلایل منطقی در قطع درختان بلوار بود.
نایبی پارک کامیون در طول خیابان اصلی دشتی را از دیگر مشکلات عنوان و اذعان کرد: به علت عدم وجود پارکینگ در دهستان دشتی و اشتغال اکثر مردم روی ماشین های سنگین مکاتباتی با اوقاف استان اصفهان داشته ایم تا بتوان از زمین 67 هزار متری جنب سیمرغ برای ساخت پارکینگ استفاده کرد ولی هنوز به نتیجه ای در این مورد نرسیده ایم.
وی ساخت پارکینگ را از موارد حل مشکل ترافیک جاده ای در محدوده ی خیابان اصلی دشتی دانست.

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “تکمیل بلوار امام خمینی دهستان دشتی در آینده ی نزدیک/ جانمایی پارکینگ کامیون داران در دست بررسی است”

  1. آشنا گفت:

    کی گفته درختان پوسیده بوده، انسان می بایست دین وایمان داشته باشد. آیا خدا ناظر بر اعمال نیست….

    توجه درختان پوسیده نبودتد فقط افرادی شروع به قطع درختان کرده اند که بعد فهمیدند که چه اشتباهی کرده اند وبا هیچ کارشناس کشاورزی نظارت نکردند فقط بعداز وقوع قطع درختان…

    • اصفهان شرق گفت:

      سلام
      با تشکر از نظر شما، برخی واژه ها به دلیل مردمی بودن سایت و جلوگیری از ناراحتی طرفین از به کار بردن برخی کلمات، حذف می شود

  2. محمد گفت:

    درسته…

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.