سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 01:36 - پنجشنبه 13 آذر 1393

فرمانده اسبق حوزه بسیج براآن جنوبی گفت:

محرومیت های بخش مرکزی در سایه ی زیادی وسعت منطقه/ مسئولان به تهدیدات این بخش توجه کنند

فرمانده اسبق حوزه بسیج امام رضا(ع) گفت: مسئولان به محدودیت های بخش مرکزی علی رغم فاصله ی کم تا مرکز شهر اصفهان توجه جدی داشته باشند.

شفیعی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به وسعت بالای بخش مرکزی شهرستان اصفهان اظهار داشت: وسعت بالا و جمعیت انبوه بخش مرکزی نیازمند توجه بیشتر مسئولین استان و شهرستان به این منطقه ی نزدیک مرکز شهر ولی محروم از بسیاری از داشته ها است.
فرمانده اسبق حوزه 8 امام رضا(ع) با توجه به شناختی که در طول مدت فرماندهی خود در بخش براان جنوبی داشت، اظهار کرد: مردم براآن جنوبی سرشار از روحیه ی ولایت مداری و ایمان و شهادت طلبی می باشند ولی برخی معایب و محرومیت ها در این منطقه با فاصله ی کم با مرکز شهر جلوه ی محرومیت را دوچندان می کند.
وی از عدم وجود نهاد دولتی در بخش مرکزی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به جمیعت بالای بخش مرکزی متاسفانه نبود نهاد دولتی مشقات بسیاری را برای مردم این منطقه به وجود آورده است و از عمده مشکلات نبود آموزش و پرورش است که مهاجرت تحصیلی بالایی را برای مقاطع دبیرستان و گاها ترک تحصیل را رقم می زند.
فرمانده حوزه 8 امام رضا(ع) کمبود فضای آموزشی را باعث وارد شدن لطمات جدی عنوان کرد و تصریح نمود: تفکراتی به اسم دین ولی علیه اسلام و تشیع به وجود می آید که بی توجهی به آن باعث وارد شدن لطمات بسیاری به جوانان و مردم ناآگاه می شود و کمبود فضای آموزشی از شیوع این تفکرات است.
وی وجود باغات و ویلاهای خصوصی را از دیگر تهدیدات بخش مرکزی عنوان کرد و از مسئولین خواست تا با برنامه ریزی کامل سعی در رفع و کنترل این تهدیدات داشته باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.