سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 09:00 - پنجشنبه 13 آذر 1393

برگزاری هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، با حضور هادی زاده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دکتر صادقی مدیر کل بهزیستی و رییس کمیته فرهنگی و پیشگیری برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از بهزیستی استان اصفهان: در این جلسه که در محل سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان با حضور تمامی اعضای عضو این کمیته تشکیل گردید، سیاستها و برنامه های پیشگیری اولیه از اعتیاد در جمعیت استان، محیط های آموزشی و صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 
مصطفي هادي‌زاده در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و کارکنان اداره کل بهزیستی استان اصفهان عملکرد این دستگاه را در امر پیشگیری و مبازه با مواد مخدر بسیار مثبت ارزیابی نمود و از حضور منسجم مسئولین این نهاد دولتی در جلسات قدردانی نمود.

 
در این جلسه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، گفت: اجتماعي كردن امر مبارزه، سياست اصلي ستاد است كه بايد با بسيج همگاني در تمام سطوح جامعه، جلب مشاركت‌هاي مردمي و استفاده از تمامي ابزارهاي موجود به آن دست يافت.

 
در ادامه دكتر صادقی ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضرین بر اتخاذ تدابيری لازم براي حضور و مشاركت جدي مردم و خانواده ها در زمينه هاي پيشگيري، كاهش آسيب هاي اجتماعي و درمان معتادان تاکید نمود، وگفت: مقوله ي مبارزه با مواد مخدر از اهميت و جايگاه ويژه اي برخوردار است و مسئولين بايد مبارزه با اين بلاي خانمان سوز را جدي بگيرند.وی افزود: مبارزه با مواد مخدر بر دو اصل مبارزه ي اجتماعي و پيشگيري از اعتياد استوار است كه برنامه ها، فعاليت ها و اقدامات خاص خود را مي طلبد.

 
گفتنی است در این روز جلسه شورای سیاست گزاری پیشگیری بهزیستی استان اصفهان، باحضور مدیر کل، معاون و کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی استان اصفهان در دفتر مدیریت برگزار شد. دراین جلسه اهداف، نقاط قوت و چالش های مربوط به برنامه های معاونت امور پیشگیری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.