سرویس: سیاسی » مقام معظم رهبری 11:59 - پنجشنبه 09 آبان 1392

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان

مبلغین در تحلیل‌ سیاسی خود جلوتر یا عقب‌تر از مواضع رهبری عمل نکنند

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان گفت:مبلغین مراقب باشند که در موضع‌گیری‌های سیاسی خود در زمان حضور و زمان تبلیغ پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و در تحلیل‌های سیاسی خود جلوتر یا عقب‌تر از مواضع رهبری عمل نکنند.

images

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام حمیدرضا ارزانی در مجمع بزرگ مبلغان محرم که پیش از ظهر امروز در تالار اهل‌بیت برگزار شده بود، اظهار کرد: محدودیت زمانی مبلغان در مناطق اعزامی باعث می‌شود که مبلغان یکسری اولویت‌هایی برای انجام رسالت خود قائل شوند و در درجه اول به امور مهم و حیاتی بپردازند.

ارزانی افزود: جلوگیری از امر تفرقه و کمک به حفظ وحدت از وظایف مهم مبلغین است و باید به هر نحو ممکن مبلغین تحقق بخش وحدت مسلمین قول اسلام باشند.

وی تاکید کرد: مبلغین مراقب باشند که در موضع‌گیری‌های سیاسی خود در زمان حضور و زمان تبلیغ پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و در تحلیل‌های سیاسی خود جلوتر یا عقب‌تر از مواضع رهبری عمل نکنند.

وی بیان داشت: وعظ و خطابه‌خوانی از شروط لازم یک مبلغ است ولی کافی نیست چرا که در زمان محدود حضور مبلغان باید به اموری چون مدیریت امور تبلیغی مناطق از طریق همکاری با مسئولین فرهنگی بسیج مناطق، هیئت امنا و مسئولان دولتی نیز توجه داشته باشند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان عنوان کرد: مبلغان در زمان حضور خود در مناطق اعزامی به فکر احیا و ایجاد سنت‌های شرعی و مذهبی فراموش شده نیز باشند و به تحقق آنها در آن مدت کوتاه اهتمام ورزند.

وی در پایان ابراز داشت: امسال به یاری خداوند بیش از 700 مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان برای ماه محرم به مناطق مختلف اعزام می‌شوند که نیمی از آنها به شهرستان‌های استان اصفهان و نیمی دیگر به 20 استان دیگر کشور اعزام می‌شوند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.