اصفهان شرق

بیش از 60 درصد از مدارس استان اصفهان سیستم حرارتی مرکزی ندارند

کدخبر: 44180
1393/09/12 در ساعت 20:12

به گزارش اصفهان شرق؛ سعید مومنی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان  با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در تامین گرمایش مطلوب برای مراکز عمومی، نصب سیستم حرارتی مرکزی است که این کار  به کاهش حوادث آتش سوزی و گازگرفتی کمک می کند.

وی افزود: مدارس از مراکز عمومی مهم هستند که تامین امنیت این مراکز در برابرحوادث گاز گرفتگی و آتش سوزی مهم است و برنامه ریزی برای این موضوع در سطح استان اصفهان با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس انجام شده است.

مومنی با اشاره به بازرسی های صورت گرفته بازرسان شرکت گاز از سطح مدارس استان اصفهان، تصریح کرد: بیش از 5 هزار مدرسه در سطح استان اصفهان وجود دارد که تامین گرمایش بیش از 60 درصد آنها توسط بخاری تامین می شود.

وی نصب سیستم گرمایش مرکزی را از نیازهای اساسی مدارس دانست و گفت: دولت و خیرین باید در این خصوص سرمایه گذاری کنند چرا که از نیازهای اساسی و مهم مدارس و کلاس های آموزشی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خاطرنشان کرد: آموزش مدیران مدارس استان اصفهان برای پیشگیری از گاز گرفتگی و آتش سوزی از دیگر برنامه های شرکت گاز استان با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان بوده که در حال انجام است.

پایان پیام/

منبع:شبستان