سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - چهارشنبه 12 آذر 1393

حجت‌الاسلام صادقی:

امامزاده شاه کرم در روز اربعین میزبان یکصد هزار عزادار اصفهانی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برنامه ویژه عزاداری حسینی در روز اربعین با حضور یکصد هزار عزادار از هیات‌های مذهبی اصفهان در امامزاده شاه کرم برگزار خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام رضا صادقی در خصوص برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در روز اربعین حسینی اظهار داشت: در همین راستا توسط هیئت امنای اوقاف و امور خیریه در امام‌زاده شاه‌کرم فرودگاه شهید بهشتی ویژه برنامه روز اربعین برگزار خواهد شد و نماز عبادی روز اربعین به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از هیات‌های مذهبی شهرستان اصفهان در روز اربعین حسینی به این امامزاده می‌آیند و پذیرایی ناهار نیز برای این عزاداران تدارک دیده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ویژه برنامه اربعین به دنبال طرح بصیرت عاشورایی در استان برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های عزاداری در دیگر امامزاده‌های استان اصفهان نیز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اذان، تواشیح و ابتهال در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: این مسابقات در روزهای ۱۹ و ۲۰ ماه صفر در دو بخش خواهران و برادران در مرحله استانی  برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.