اصفهان شرق

رویکرد اصلی بسیج ورود به عرصه ی سازندگی است/ دستاوردهای جوانان شرق اصفهان را به نمایش بگذاریم

کدخبر: 44100
1393/09/11 در ساعت 01:18

حجت الاسلام محمد قطبی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به ورود بسیج به اکثر عرصه ها اظهار داشت: بسیج در حوزه هایی چون امنیت، سیاست، فنی و مهندسی، خدماتی و فرهنگی و اقتصادی ورود خوبی پیدا کرده و خط مشی مشخصی را برای خود ترسیم می کند.
رییس ارشاد استان اصفهان خط مشی اصلی بسیج را بر دو رکن عنوان و گفت: ولایت پذیری و حرکت در مسیر ولایت موجب قوام مملکت شده و کشور را در برابر تنش ها مقاوم می کند. خط مشی دیگر بسیج خدمت به جامعه و تولید دانش و ثروت است که موجب شکل گیری بستر های اقتصادی خواهد شد.
وی رویکرد اصلی بسیج را سازندگی ذکر کرد و اذعان داشت: خدمت در بسیج با رویکرد سازندگی باعث اقتدار در بین اقشار بسیجیان و بسیج را بازوی تعامل و افتخار نظام خواهد کرد و می توان گفت اغلب مردم ایران روحیه بسیجی را در خود پرورش داده اند.
قطبی روحیه ی همبستگی، اتحاد، نشاط کاری و خدمت گذاری را از دیگر ویژگی های اصلی در بین جوانان بسیجی ذکر کرد.
مدیر کل ارشاد استان اصفهان پیامدهای خشکی زاینده رود را بر دو بخش تقسیم کرد و توضیح داد: تفریح و نشاط مردم اصفهان یکی از موارد جانبی خشکی زایند ه رود در شهر اصفهان است و دیگر پیامد های اجتماعی در این زمینه توجه به شرق اصفهان در حوزه ی اشتغال و کار آفرینی می باشد که با ایجاد نمایشگاه های مختلف در زمینه ی معرفی مشاغل خانگی و دستاوردهای جوانان شرق اصفهان می توان گام موثری در این جهت برداشت.
وی راه اندازی نمایشگاه مشاغل جایگزین کشت آبی در اکثر نقاط شرق اصفهان، مراکز فرهنگی و علمی را از عوامل تشویق جوانان در روآوردن به این بخش عنوان کرد.
حجت الاسلام قطبی در پایان ورود به کار را نیازمند دانستن مهارت و امید دانست و تصریح کرد: قبل از کسب سرمایه ی لازم برای راه اندازی شغل وجود روحیه امیدواری به نتیجه ی کار و ایجاد مهارت لازم در زمینه ی شغل دو رکن اساسی است که با حداقل در آمد نتیجه ی خوبی را عاید فرد خواهد کرد.