سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - سه شنبه 11 آذر 1393

رئیس شورای شهر اصفهان:

درصدد پیگیری مطالبات مردم اصفهان در حوزه ملی هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر درصدد است تا جلساتی را با نمایندگان مردم اصفهان در مجلس برگزار کند تا بتواند مطالبات مردم اصفهان را در حوزه ملی پیگیری کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا امینی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات مشترک بین شورا، شهرداری و استانداری اظهار کرد: ما با برگزاری این جلسات به دنبال پیگیری مطالبات مردم در حوزه شهر و شهرداری هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این جلسه به منظور پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم اصفهان در حوزه‌های مختلف شهری با استانداری و شهرداری برگزار شده است، اضافه کرد: البته درصدد برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم تا مطالبات کلان مردم را دنبال کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شورای شهر هر هفته جلساتی را با مدیران کل اصفهان در راستای پیگیری مشکلات مردم برگزار می‌کند، تصریح کرد: شورای شهر درصدد است تا جلساتی را با نمایندگان مردم اصفهان در مجلس برگزار کند تا بتواند مطالبات مردم اصفهان را حوزه ملی پیگیری کند.

وی با بیان اینکه در این جلسه با حضور استاندار، شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برخی از مطالبات مردم در حوزه شهر و شهرداری را مطرح کردیم، ادامه داد: نتایج این جلسات به منظور بهبود وضعیت مردم در سطح شهر اجرا می‌شود.

امینی تاکید کرد: منافع و رفاه حال مردم برای شورای شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شورای شهر، شهرداری و استانداری باید با تعامل با یکدیگر در راستای رفاه بیشتر مردم تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.