سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - سه شنبه 11 آذر 1393

شهردار اصفهان:

3 هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در اصفهان در حال اجرا است

شهردار اصفهان گفت: شهرداری در اصفهان از ظرفیت‌های بخش خصوصی به منظور اجرای پروژه‌های مشارکتی استفاده می‌کند و در حال حاضر 3 هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در اصفهان در حال اجرا است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 درصد سهام نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به شهرداری واگذار شده است، اظهار کرد: فاز دوم نقشه‌های 72 هکتار زمین در روشن‌دشت برای ایجاد مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان آماده شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه عمومی مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در 72 هکتار زمین در روشن‌دشت اجرا می‌شود، اضافه کرد: درصدد هستیم که کلنگ احداث این نمایشگاه تا پایان امسال به زمین زده شود و پیش‌بینی می‌کنیم که این پروژه طی 2.5 سال آتی راه‌اندازی شود.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری در اصفهان از ظرفیت‌های بخش خصوصی به منظور اجرای پروژه‌های مشارکتی استفاده می‌کند و در حال حاضر 3 هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در اصفهان در حال اجرا است، تصریح کرد: شهرداری اصفهان حدود 28 طرح مدون شده در راستای طرح‌های سرمایه‌گذاری ارائه داده است.

وی اشاره به اینکه ما عنوان نکردیم که فاز نخست خط یک متروی اصفهان در آذرماه راه‌اندازی می‌شود بلکه عنوان کردیم که همشهریان از ابتدای آذرماه می‌توانند به صورت آزمایشی سوار مترو شوند، ادامه داد: ما در حال حاضر تنها یک رام قطار برای راه‌اندازی فاز نخست خط یک متروی اصفهان داریم.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه طرح‌هایی پیشنهاد دادیم که در فروردین ماه سال آتی بتوانیم دو رام دیگر برای متروی اصفهان اضافه کنیم، تاکید کرد: در حال حاضر فاز نخست خط یک متروی اصفهان 12 هزار کیلومتر را به صورت آزمایشی پشت سر گذاشته است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم تعداد رام‌های متروی اصفهان را افزایش بدهیم تا در تابستان سال آینده بتوانیم خط یک متروی اصفهان را به صورت کامل راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.