سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - سه شنبه 11 آذر 1393

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر اصفهان:

مجله الکترونیکی درمان مواد مخدر در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر اصفهان گفت: راهکار اصلی مبارزه با مواد مخدر، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بوده و برای نخستین بار مجله اینترنتی و الکتریکی آشنائی و راه‌های درمان مواد مخدر در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ مصطفی هادی‌زاده در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: با توجه به استفاده از مواد مخدر صنعتی و سنتی و استفاده جوانان از این مواد، مجله اینترنتی و الکتریکی آشنائی با انواع مواد مخدر در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

وی پیرامون ایجاد نگرش مثبت برای برخی از افراد جامعه در مصرف مواد مخدر افزود: با توجه به اینکه مصرف مواد مخدر در بین برخی از شهروندان جامعه مثبت تلقی می‌شود، این موضوع سبب افزایش مصرف آن شده است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر اصفهان گفت: متاسفانه افرادی در بین دانش آموزان و دانشجویان استفاده مواد مخدر را به گونه‌ای جلوه داده‌اند که مصرف این ماده سبب سرحال شدن و کم خوابی می‌شود و همچنین در بین بانوان نیز این گونه ترویج داده‌اند که با مصرف مواد مخدر می‌توان به تناسب اندام رسید.

وی تصریح کرد: برخی از افراد جامعه هم با سادگی و عدم آشنائی کافی با مباحث مواد مخدر این ماده را استفاده می‌کنند و به مرور زمان معتاد به ماده مخدر شده و در زندگی دچار مشکل می‌شوند و آینده خود را تباه می‌کنند.

هادی‌زاده پیرامون اقدامات مقابله‌ای با مصرف مواد مخدر بیان کرد: یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای اقدامات مقابله‌ای با مصرف مواد مخدر در جامعه، فرهنگ سازی و توجیه آحاد جامعه درباره ضرر و زیان مصرف مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در آسیب‌های موجود در جامعه نگاهی بیاندازیم، متوجه می‌شویم که ریشه همه آسیب‌ها و یا به زبان دیگر حاکم همه آسیب‌های اجتماعی و فردی، مواد مخدر و اعتیاد به آن است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر پیرامون دروازه ورود به استفاده از مواد مخدر گفت: دروازه بزرگ و اصلی استفاده از مواد مخدر، قلیان است که متاسفانه امروزه استفاده از قلیان در بین جوانان رواج یافته است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.