سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:47 - دوشنبه 10 آذر 1393

در بررسی مسائل و مشکلات خانه های عالم مطرح شد:

روستاهای فاقد خانه عالم بن رود نسبت به تحویل زمین و صدور پروانه اقدام کنند

مسائل و مشکلات خانه های عالم روستاهای بخش بن رود در نشستی با روسای سازمان تبلیغات اسلامی به منظور رفع مشکلات مطرح شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه بررسی مسائل و مشکلات خانه های عالم سطح بخش بن رود با حضور امام جمعه موقت ورزنه، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی بخش بن رود و دهیاری های روستاهای بخش بن رود در محل سالن اجتماعات بخشداری بن رود تشکیل گردید تا با بررسی به مشکلات بتوان نتیجه ای کاربردی در جهت ساخت و ادامه ی پروژه های خانه ی عالم روستایی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی بخش بن رود در خصوص جذب اعتبارات تملک دارائی سال 93 و کمک های مردمی و دهیاریها مطالبی بیان کرد تا بتوان با جذب اعتبارت و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی بخش را در این زمینه( پیگیری خانه عالم) کاربردی تر کرد.

IMG_8690

با بررسی مشکلات خانه ی عالم، عمده مشکل تامین اعتبار نام گرفت و مقرر شد که دهیاران روستاهایی که از اعتبارات تملک سرمایه ای تامین اعتبار گردیده است، پیگیری جذب اعتبار و با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی هزینه گردد.
گفتنی است خانه ی عالم در پیشبرد مسائل دینی موثر می باشد و با پیشنهادات ارائه شده بیان شد که روستاهای فاقد خانه عالم نسبت به تحویل زمین و صدور پروانه ساختمانی و شروع پروژه از کمک های مردمی اقدام تا سال آینده در بودجه استانی پیش بینی گردد.
لازم به ذکر است دهیاران و شوراهای اسلامی نسبت به ارسال مدارک به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اقدام تا سند به نام سازمان تبلیغات اسلامی صادر گردد.

IMG_8693 IMG_8694

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.