سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 13:38 - دوشنبه 10 آذر 1393

مشاور اجتماعی استانداری خبر داد:

اجتماع اربعین مردم شهر ورزنه همراه با اربعین شهدای گمنام

مشاور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مراسم اربعین به خاک سپاری دو شهید گمنام جلوه و ویژه گی خاصی را به اجتماع عظیم عاشقان حسینی ورزنه خواهد بخشید.

به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی اجتماع بزرگ هیات مذهبی شرق اصفهان در شهر ورزنه برگزار خواهد شد.
به همین مناسبت خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق در ورزنه در گفتگویی با حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده در این خصوص انجام داد.
حجت الاسلام صادق زاده ضمن تشکر ازرسانه ها به ویژه پایگاه خبری اصفهان شرق اظهارداشت: اجتماع عظیم عزاداران امام حسین(ع) نشان ازعشق و ارادت به خاندان اهلبیت عصمت و طهارت است که هرساله در اربعین حسینی عزاداران آن امام همام در اجتماعی بزرگ با شعار لبیک یاحسین خود به ندای هل من ناصرن ینصرنی امام حسین(ع) در سال61هجری جواب می دهند و اگر نبودند در آن سال که از امام خود دفاع کنند اما امروز با آرمان های قیام حسین(ع) بیعتی دوباره می کنند و از دین خدا و نظام اسلامی پاسداری می نمایند.
مشاوراجتماعی استاندار تصریح کرد: اربعین روزعزاداری برای امام حسین و یاران شهیدش می باشد که حضور هیات های مذهبی در این مراسم از ویژه گی های این اجتماع بزرگ می باشد که مداحان و ذاکران به عزاداری و مرثیه سرایی خواهند پرداخت.
وی در ادامه بیان داشت: امسال در کنارمراسم اربعین سالار شهیدان حسین بن علی(ع) و یاران باوفایش مراسم اربعین به خاک سپاری دو شهید گمنام را هم داریم که این خود جلوه و ویژه گی خاصی را به این اجتماع عظیم عاشقان حسینی خواهد داشت.
امام جمعه ورزنه اظهار داشت: اجتماع بزرگ عاشقان حسینی، اربعین حسینی امسال با حضور پرشور مردم و هیات مذهبی در روز اربعین در گلستان شهدای شهر ورزنه برگزار خواهدشد و در پایان مراسم بابرگزاری نماز جماعت ظهر و عصر شاهد شکرگذاری مردم خداجوی به درگاه خداوند متعال به واسطه نعمت های بیشماری که به ما ارزانی داشته است خواهیم بود.
وی بیان داشت: لازم می دانم که در پایان از همه مسئولین محترم به ویژه مردم عزیز و ولایتمدار شرق اصفهان و شهر ورزنه و همچنین از هیات مذهبی و ستاد برگزاری مراسم اربعین به خاطر تلاش شبانه روزی شان در جهت بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی تقدیر و تشکری داشته باشم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.