سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:00 - دوشنبه 10 آذر 1393

رئيس كارگروه گردشگري استان:

حركت پر شتاب اصفهان در جذب سرمايه گذاري در زمينه گردشگري

رئيس كارگروه گردشگري استان گفت: با عنايت به عدم توسعه زيرساختهاي گردشگري به ويژه هتل متناسب با جايگاه رفيع اصفهان به عنوان پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي و جاذبه هاي پرشمار گردشگري و نياز روزافزون گردشگران در دوران جديد مديريتي استان با نظر استاندار اصفهان حل اين موضوع را در دستور كار كارگروه ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري گذاشتيم .

به گزارش اصفهان شرق؛مهندس محمدعلي طرفه با اشاره به جلسات كميته توسعه گردشگري استانداري با محوريت بررسي طرحهاي نيمه تمام اين حوزه گفت:در جلسات متعدد و با حضور مسئولين دستگاههاي اجرايي و به لطف خداوند متعال توانستيم قدمهاي مفيدي در توسعه زيرساختهاي گردشگري و تسهيل هتل سازي در استان اصفهان برداريم.
معاون عمراني استاندار با اشاره به انتظار شخص استاندار از دستگاههاي اجرايي به منظور آماده سازي تمام امكانات در راستاي جذب سرمايه گذاري در بخش گردشگري استان افزود:تا امروز مشکلات ۵ هتل نيمه تمام در استان مرتفع و به زودي اغاز عمليات اجرايي آنها اجرايي و چند هتل هم كه متوقف مانده اند به بهره برداري ميرسند.
وي با اشاره به ظرفيت بالاي مناطق نمونه گردشگري در استان گفت در اين مدت مسائل سه منطقه نمونه گردشگري حل و در آينده نزديك به بهره برداري كامل ميرسند.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.